Geduld

Ik sta bij het stoplicht te wachten en de fietsers sjezen voorbij. Ik voel me zo lullig. Sta ik daar braaf te wachten, wat een watje! Het stomme is dat er drie meter verderop een volgend stoplicht staat. En daar stoppen ze dan.
Wat maakt het dan uit of je bij het eerste licht stopt en dan meteen meegaat voorbij het tweede licht? Geduld heet dat….maar zo hebben ze waarschijnlijk het idee dat het sneller gaat. Terwijl ik ze gewoon voorbij fiets omdat ze niet in de gaten hebben dat het voor hen ook groen is.

Geduld…het is iets mafs. Bij de bakker tikt men verveeld met de hakken op de grond of wipt van het ene been op het andere. Maar ondertussen kunnen ze bij de Eftel…eh…*biep* wel anderhalf uur wachten om een ritje van nog geen 3 minuten te maken in de Python. Of neem die flinke rij bij de Piraña. Sta je uren te wachten…zit je eindelijk…draait dat ding een paar keer en dan ben je terug. Mag je nog van geluk spreken dat je niet onder die waterval bent gekomen en je een nat velletje gehaald hebt. Ben je wel meteen van die plakvingers af!

Zo zie je maar…
Uiteindelijk is geduld is een SCHONE zaak

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

0 reacties op Geduld

  1. Fran & Mick zegt:

    Hetzelde met auto’s… dan racen ze voorbij alsof hun leven er vanaf hangt 😕 en kom je bij een stoplicht, dan staan ze ook te wachten.. ik moet dan altijd wel lachen en denk bij mezelf.. tja daarvoor heb je mij net ingehaald -grinnik-

  2. Emmelinda zegt:

    Ja klopt…daar denk ik hetzelfde bij! En dan sta ik daar op mijn fietsje! hahaha 😛

  3. Renate zegt:

    Als ik het goede stoplicht voor ogen heb, ben ik zo’n persoon die daar bij het eerste stoplicht door rood fietst.
    Nee, niet vanwege geen geduld hebben, hoor…….geduldig ben ik wel (!?!?!?!).
    Ik heb graag ruimte als ik dan toch moet wachten…….die heb je bij het eerste stoplicht wel als je alleen staat maar niet als er meerdere mensen staan……

    Dus tja…….dan heb je maar 1 mogelijkheid…..door rood fietsen!!!!!!!!

    De ware schuldige……IKKE niet……….daar is gewoon door de gemeente niet goed over nagedacht…………; 😀

  4. Emmelinda zegt:

    Grinnik..ja dat is vast hetzelfde stoplicht…kan niet missen en inderdaad…het is en blijft een twijfelgevalletje. Die stoplichten staan ook zo vervelend afgesteld…soms sta je daar twee rondes te wachten…pfff 😦

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

