Agendapunt

Ik zal niet gauw te laat komen. Verschrikkelijk vind ik dat. Ik erger me eraan als mensen te laat verschijnen. Vooral op afspraken.

Vandaag had ik een afspraak. Netjes, zoals altijd, ben ik te vroeg. Men verzoekt mij om plaats te nemen en tja waarom ook niet? Ik ga zitten, blijf zitten en zit er een kwartier later nog (15 minuten later dan het tijdstip van de afspraak). Terwijl ik zo zit verandert mijn stemming van blij naar een dieptepunt. Ik vraag me ook af wat ik zal doen; vertrekken? Of blijven zitten?

Terwijl ik in gedachten zit, komt ze me halen. Geen verontschuldiging of wat dan ook, wel een uitgestoken hand. Ze wijst me een kamertje aan maar moet eerst nog een bakkie koffie leut en de spullen halen. Mijn stemming daalt nog verder.
Dan is ze er eindelijk klaar voor (wie komt nou voor wie…zucht). Het gesprek begint…gaat verder en duurt maar voort. Aan haar angstige blik op haar mobieltje te zien weet ze dat het einde van het gesprek al lang gepasseerd is.

Mijn stemming is al lang niet meer op een dieptepunt. Sterker nog…ik word vrolijker en vrolijker.
Een kwartier later dan eigenlijk nodig, eindig ik het gesprek. Ze heeft genoeg moeten zweten.

Wedden dat ze me de volgende keer niet zo lang laat wachten??

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Agendapunt

  1. koffiekitten zegt:

    oh ja ze heeft ook nog een weblog……:p
    hoi meid hoe is het??

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi ja die heb ik nog steeds, jij ook nog?

    Het is prima hier. Ze hebben nou eindelijk vakantie…lekker rust in de tent;)

  3. Fran & Mick zegt:

    Ik ben ook echt altijd op tijd, Heb er een hekel aan als mensen te laat komen of je een half uur laten wachten Grrrrr

  4. Emmelinda zegt:

    Ja vreselijk he? Eens kijken wat ze volgende keer doet:P

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

