Voetballuhhhhh

Ik hou niet van voetbal. Echt niet. Ik vind het leuk voor een ander maar ik hoef het niet te zien.
Laat ik nou bijna in het stadion wonen! Pff heb ik weer. Op zich is het geen ramp, je kunt er omheen fietsen en het geeft een leuk sfeertje, die grote lichtmasten.

Het wordt minder als blijkt dat Steffie voor PSV is. Nog niet helemaal fanatiek maar dat komt vast nog een keer. Echt iets voor Steffie. Maar ze wil volgende week wel naar de open dag. Marc moet werken dus ik moet mee.

Mies is al jaren lid van Feyenoord. Niet aktief maar gewoon omdat papa daar lid van is.
In het clubblad van Feyenoord stond een prijsvraag. Michelle wilde die perse oplossen en opsturen en tja…wat zij wil gebeurt dan ook meestal. Kan mij het schelen, kans dat ze wint is toch klein.

Daar had ik een probleem. Die kans is zeer klein. Maar ze won wel! En hoe! 4 kaarten voor een plekkie op de eretribune! Ze was zo blij met die prijs. Ze wint anders nooit iets.

Volgende week is het zo ver. Dan rijden we richting Rotjeknor. Ik verheug me er nou al op. Maar niet heus. Erg is dat; ik weet dat er zoveel mensen zijn die deze kaarten dolgraag willen hebben. Maar ja ik kan ze niet verkopen want Mies wil gaan. En die kan niet alleen.

Gelukkig verkopen ze er heeeeele lekkere snacks. Ik zal veel geld meenemen.

Tja de liefde (voor voetbal) gaat in mijn geval ECHT door mijn maag!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Voetballuhhhhh

  1. Fran & Mick zegt:

    ha ha ha 😉 Veel plezier!!

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik…thanks 😉 😕

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

