Spoorzoeken…

Steffie zit net een paar seconden in de trein en begint over de wc. Niet omdat ze hoognodig een bezoekje moet brengen maar omdat ze de rails onder dat gat door wil zien komen. Ze is dol op het idee dat plas en poep zo op de rails terecht komen.

Omdat het al druk in de trein is vind ik dat niet zo’n goed idee. Daarbij vind ik die wc’s vies en trek bij de gedachte alleen al een gezicht alsof ik heel bacterieland in zicht heb. Iedere reden van mij wuift Stef weg met een antwoord. Maar ik geef niet toe. Straks ben ik haar nog kwijt ook in die mensenmassa!

Opeens moet ze plassen. Zegt ze. Maar ik heb haar door. Het is een smoesje om toch naar de plee te kunnen. Ze is immers thuis net geweest en ik zie het ook aan haar ogen dat ze het verzonnen heeft.

Ik zeg dus ook dat ze dan maar even moet wachten, dan kan ze in de Kuip naar de wc.
“Oh maar daar heb je geen spoor op de plee” zegt Steffie. Om er snel, met een joekel van een grijns, aan toe te voegen: “Maar goed..dan laat ik daar wel een spoor achter!”

Soms he…

Soms spoort die meid niet helemaal

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Spoorzoeken…

  1. Peter zegt:

    Dat hebben die van mij nou ook. Leuk he kinderen. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Ja HEEEEEEEEEEEEERLIJK! Ik heb alle gekke uitspraken van ze opgeschreven in een boekje. Krijgen ze mooi mee als ze het huis uitgaan. O je…moet ik nog wel even een tweede boekje volpennen hihi anders heeft er eentje niks;)

  3. jeee wat een leuk idee! dat ga ik ook eens doen! das inderdaad leuk om mee te geven als ze groot zijn!

  4. Emmelinda zegt:

    Ja is echt leuk! Vooral om af en toe eens door te bladeren. Dan zie je hoe groot ze eigenlijk al zijn πŸ˜€ πŸ˜‰

  5. gonny zegt:

    wat is dat toch n slim kind he die stephanie was vroeger al zo toen ik wel ns oppaste πŸ™‚

  6. Emmelinda zegt:

    Ja vooral met woorden goochelen. Ik sta er vaak van te kijken dat ze dat allemaal zo goed begrijpt. En dan die maffe kop erbij. Volgens mij kan ze zo het toneel op πŸ˜‰

  7. teFrΓ© zegt:

    Goh dat kan ze echt alleen maar van jou hebben he hahaha….

  8. Emmelinda zegt:

    Whaahaa en weet je…ze lijkt zo ontzettend op mij dat ik dat niet eens kan (en wil) ontkennen ghehehe πŸ˜€

  9. Marianne zegt:

    Hahaha prachtig verhaal! πŸ˜€ Wat een slimpie! πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

