kriebeldekriebel

Ik merk aan mijn handschrift dat het computertijdperk mijn schrijfkunsten drastisch heeft veranderd. Wat eens regelmatige letters waren is nu een chaotisch zooitje inkt. Soms kan ik het zelf niet eens meer lezen. Menig arts zou er jaloers op zijn!

Wat schrijf ik nu eigenlijk nog? Alles kan en gaat nu via de pc. De tijd dat ik met een schrijfblok op schoot zat te schrijven naar penvriendinnen is overgenomen door Outlook. Schrijven is uit. Tenminste…bij mij!

Schandalig eigenlijk…vooral als ik terugdenk aan die moeite die mijn moeder gedaan heeft met schrijfschriftjes om me netjes te leren schrijven. Het heeft haar bloed, zweet en tranen gekost maar uiteindelijk heeft de aanhouder gewonnen! En nu?
Nu maak ik er een zooitje van. Schots en scheef en onleesbare krabbeltjes zijn er van over. Tja de pc is ook zo handig he…dat handschrift zal waarschijnlijk niet meer terugkeren…

Dat kan ik wel op mijn buik schrijven!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op kriebeldekriebel

  1. Sjaan zegt:

    Grappig.
    Ik heb hetzelfde als jij.
    Schrijven? Mijn liefste bezigheid. En het liefst op een lekker blok papier, met een ECHTE vulpen.
    Maar of ik het lezen kan? Nee.
    En RSI? Ja, zelfs met schrijven.
    Krampen, krampen, krampen.

    Jammer, dat er niet meer zoveel geschreven wordt! Het schrijven van een kaart verwordt tot een inspanning die ik bijna hijgend volbreng, maar met het schaamrood op de kaken.
    Waar is mijn mooie handschrift gebleven???

  2. Emmelinda zegt:

    Ja erg he? Ik heb echt jaren achter elkaar brieven geschreven met behulp van een lekkere dikke schrijfblok. En omdat ik mijn pen niet goed vasthou altijd met krampen.

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

