Stank voor dank!

Ik weet het nou zeker! En het spijt me om het openbaar te moeten maken: We hebben hier een dierenbeul in ons gezin.

Ja je leest het goed. Oke, het lijdend voorwerp is nog niet komen klagen maar goed, ik heb geen str*nt in mijn ogen. Hij wel. En dat is hier het probleem: Onze wc-eend is iedere keer het doelwit.

Ik weet nog niet wie de dader is, ik weet alleen dat IK het niet ben. Ik kijk wel uit; IK moet het weer schoonkrabben! Niet dat ik dat doe hoor, het is niet goedkoop maar ik koop nog liever een nieuwe. En het spel begint van voren af aan.

Het is buitengewoon knap om die eend steeds te raken. Immers, hij hangt in een vervelende hoek. Dat zal waarschijnlijk hier ook de sport van de schutter zijn. Of het moet per ongeluk gaan. Wanneer er tijdens de grote boodschap het een en ander aan de knalpot blijft hangen en al wippend op de wc-bril eraf geschud moet worden. Dan zou het kunnen dat het rondgeslingerd wordt en op zijn kop terecht komt.

Het is maar goed dat die eend geen wraak kan nemen. Je zult iedere dag al die zeik moeten aanhoren…daar krijg je toch ook de schijt van! Daarbij moet je ook nog eens hard werken om die stank te verdrijven en de pot te laten glanzen. En dan krijg je ook nog eens zo’n klodder op je hoofd!

Dat is nou echt stank voor dank!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Stank voor dank!

  1. Renate zegt:

    Hahahahahahahahahahaha………..misschien moet je een jasje en mutsje voor hem breien .grinnik

  2. Emmelinda zegt:

    Pssst niet vertellen he, maar we hebben hem vakantie gegeven. We hebben nou een dolfijn en het werkt stukken beter hahaha;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

