Nieuw hoofddeksel….

Vanmorgen heb ik onze porceleinen troon uit het kleine kamertje van een nieuw hoofddeksel voorzien. Nou ja, ik heb het gekocht en Marc heeft het erop gemonteerd.

We waren al een tijdje op zoek naar een nieuwe wc-bril. Maar dat viel niet mee. Wat mooi was, was onbetaalbaar en wat betaalbaar was vonden we niet mooi. In een krantje deze week stond ie dan. Doorzichtig maar met hippe bloemen.

Ik hoefde niet eens een traantje weg te pinken bij het verwijderen van de oude trouwe rode wc-bril. De nieuwe is dikker. Dus comfortabeler. Nog meer zitcomfort. Ik denk dat ik nou helemaaaaal niet meer van de wc afkom. Dat betekent langer game-boy-en en/of langer lezen.
Wat betreft dat laatst; ook dat wordt nu meteen opgewaardeerd.
Misschien word ik nog eens ’n intellectueel!

Immers, op die flora-bril wordt zelfs een flutromannetje nog een bloemlezing!*

* bloem·le·zing (de ~ (v.)) 1 selectie van werken of fragmenten van een of meer schrijvers => analecta, anthologie, chrestomathie

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Nieuw hoofddeksel….

  1. Renate zegt:

    En we zijn helemaal niet lang bezig geweest met de wc poetsen voordat we deze foto genomen hebben grinnik!!!!!
    Leuke bril trouwens, lekker vrolijk….

  2. Emmelinda zegt:

    Giechel…ssst niet mijn geheimen verklappen he? (stiekum de hele foto bijgewerkt met photoshop hahaha;))

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

