Zand in de ogen strooien?

Vandaag zijn we dan eens gaan kijken. Vanwege de toegangsprijzen wilde ik er vorig jaar niet heen maar goed…je blijft nieuwsgierig he?

Ik heb het over het zandsculpturenfestival (goh mooi woord voor galgje hahaha) in Thorn. Verleden jaar heb ik er ook al over gelezen maar ze verstoppen het zo mooi dat je niet even stiekum kunt gaan gluren of het ’t geld wel waard is. Vandaag hebben we de stoute schoenen aangetrokken en zijn erheen gereden.

Na de kassa liepen we een boel zand tegemoet…allemaal prachtig in vorm gehakt, gebeiteld en geknutseld. Zelfs de kleinste details zoals overstromend water waren perfekt nagemaakt! Ook de nerven in een waterton waren niet vergeten. Ik liep er bijna met open mond van verbazing en bewondering (tja wegens wespen niet verantwoord hihi) rond. Mijn digi bleef maar klikken.

Ik kan het zelf niet; dingen met mijn handen maken. In ieder geval niet met materialen als zand of klei. Op school was dat een verschrikking. Het idee was er wel maar de uitvoering kon ik niet waarderen. Wat was ik altijd blij als ik weer mocht opruimen en we er geen punt voor kregen! Daarom heb ik vanmiddag echt genoten! Over het hoge bedrag zal ik geen woord meer zeggen, het was het geld echt waard! Ik zal het vergeten en vergeven…..

Zand erover!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Zand in de ogen strooien?

  1. Fran & Mick zegt:

    Wat een kunst he πŸ˜€

  2. Emmelinda zegt:

    Ja dat is echt prachtig! πŸ™‚

  3. Flens zegt:

    Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafff zijn die dingen heh?
    Echt wonderbaarlijk hoe ze het doen!!!!!

    Maarre: in Scheveningen staan een aantal exemplaren op het strand hoor, gratis en voor niks! πŸ˜‰
    En in Spanje (Alicante) had het strand ook erg mooie sculpturen!!!
    (Ook gratis en voor niks πŸ˜‰ )

    Greetz!

  4. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja dat is nog beter maar ja, als we met de auto gaan zijn we het geld kwijt aan de benzine;)

    Maar het onvoorstelbaar mooi hoe ze het voor elkaar krijgen!

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

