volume

Mijn kids houden van praten. Tja wie niet. Daarbij is het onze eigen schuld…hadden we maar niet zo moeten kirren van plezier bij hun eerste woordjes hahaha.
Ach ja dat vind ik het probleem ook niet. Het is immers heel erg handig. Wat mij ergert is het volume.

Ze communiceren met een volume waar de gemiddelde hooligan jaloers op zou zijn. Ik moet hoognodig eens met ze naar de KNO-arts voor een check-up want volgens mij is er tijdens de conceptie van beide dames iets misgegaan met de instelling van hun gehoor.

Ik kan hier beter een bandje opnemen want ik word er zelf schor en moe van om de hele dag te zeggen dat het een toontje lager kan. (Niet dat het brutaal is , maar je snapt ‘m wel) Zelfs op “whisper-mode” is het nog een straat verder te horen! En verbaasd dat ze je dan aankijken als ze ontdekken dat je hun fluistergeheimpje weet!
Een troost heb ik…ik hoor het zo vaak. Veel kinderen produceren meer decibel dan toegestaan (haha sollie…slaat nergens op maar het stond zo leuk). Ligt het toch niet aan ons. Bij de weg (by the way), wij doen dat zelf dus niet, dat hard praten.

Bah het staat zo aso. De buren doen dat ook. Die schreeuwen ook de hele dag naar elkaar. Gek word ik ervan! Daarom blijf ik er hier op hameren (*baaf*). Misschien dat ze het een keer inzien, die dames van mij. Dan hang ik de vlag uit! Sterker nog….

Dan SCHREEUW ik het uit van vreugde!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op volume

  1. Petra zegt:

    Heb met een glimlch om mijn mond je log gelezen, ook ik heb zo’n dochter die gaat praten op het moment dat ze wakker wordt en ’s avonds in bed nog steeds haar mondje roert. Wel gezellig maar o zo vermoeiend. Maar helaas blijft het niet bij praten alleen, de volumeknop van haar versterker heeft ze al ontdekt en nog maar niks gezegd over het gitaarspel (elektrisch)
    Het roepen : doe nou eens zachter doe ik al niet meer. Mijn oplossing is nu: achter PC leuk muziekje luisteren, met koptelefoon.Heeerlijk!!!!
    Succes met je dochters ๐Ÿ˜€

  2. Emmelinda zegt:

    Giechel…dus jij hebt er ook zo eentje. Ja vooral mijn oudste doet smorgens eerder haar mond open dan haar ogen hahaha…en dat gaat als laatste dicht savonds hihi.

    Die koptelefoon is niet zo’n gek idee *zoekzoek* waar heb ik die toch gelaten ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰

  3. Emmelinda zegt:

    o ja…en jij natuurlijk succes met jouw dochter! ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  4. Ster zegt:

    Verschrikkelijk…ik voel helemaal met je mee!

  5. Emmelinda zegt:

    Hihi thanks…ze liggen nou op bed en het is rustig….echt rustig. hihi

  6. Renate zegt:

    Walgelijk he…..
    Zo werd ik ’s nachts een keer wakker omdat ik me bekeken voelde.
    (erg creepy!!!) Staat mijn dochter met haar neus zowat tegen mijn neus aangedrukt. Toen ik vroeg wat ze aan het doen was zei ze zo hard dat de buren ervan schrokken………ik was vergeten hoe je eruit zag mama!! Dat soort herrie hoef ik ’s nachts al helemaal niet te horen ๐Ÿ˜‰

  7. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja ik geloof het heel goed…whoehaaa…was dat ff wakker worden zeg!;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

