Sjans

Marc heeft sjans.
Het is iedere week weer hetzelfde liedje. Ze doet het gewoon waar ik bij ben. Dan kijkt ze hem aan met die grote bruine kijkers.

En het heeft nog effekt ook. Zijn interesse is gewekt. Ze heeft ook zulke mooie lange benen. En haar glanzende lange zwarte haren reiken bijna tot aan de grond.

Toch ben ik niet bang. Ik ken haar streken ondertussen wel. Ze heeft nog slechte eetmanieren ook. Geen hap kan ze wegkrijgen zonder te smakken. Toch raar dat je op die manier toch nog tot de edele stand verheven kunt zijn.

Aankomende donderdag op de manege is het weer zover. Dan zal ze haar tanden ontbloten en hem een welkomsgroet geven. Hij zal er aan toegeven, dat weet ik nu al.
Als beloning krijgt zij een aai over haar snuit, zo door de spijlen van d’r staldeur heen.

Voor hem is zij het beste paard van de stal!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Sjans

  1. Jochie zegt:

    Mooi…Dit kun je toch alleen maar schrijven als je zelf ook gek op haar ben ?? 😉 😀

  2. Emmelinda zegt:

    Haha ja klopt helemaal, je hebt me door;) Tis ook een prachtig paard met heeeeele lieve oogjes! 😉

  3. epie zegt:

    ook een geluk dat het paardje ook niet rookt ,goed voor de relatie

  4. Emmelinda zegt:

    Haha ja psies…al moet ze wel eens leren om niet in haar bed te plassen hahaha:P

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

