Weggedrag

Op de weg is het leuk om bij bepaalde mensen de saamhorigheid te bekijken. Neem een motorrijder. (Nou ja, laat die maar op de weg rijden) Wanneer die een andere motorrijder tegenkomt zie je meteen een gevoel van ons-kent-ons. Een hand omhoog of met elkaar meerijden is het gevolg.
Ook bij vrachtwagen-en buschauffeurs zie je zoiets. Lichtsignalen, getoeter of een vinger/hand opsteken is het dan geblazen.

Vandaag reden we op de autoweg en er was veel motorverkeer. Samen met het vrachtverkeer maakte het dat ik een beetje jaloers werd.
Waarom doen automobilisten dat niet met elkaar? Dan zou de hele wereld er anders uitzien.

Maar goed, ik ben alvast begonnen. Heb een gebaar gemaakt naar alle overige weggebruikers die onder de laatstgenoemde categorie vallen. Omdat de wijsvinger en de hele hand al gebruikt worden, heb ik gekozen voor de middelvinger.

Eens kijken of de rest van Nederland daar blij mee is…

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Weggedrag

  1. Emmelinda zegt:

    Grinnik…tuurlijk was dit een grapje. Het moest er gewoon ff uit hahaha ๐Ÿ˜‰ 8)

  2. Karst zegt:

    Hahahaaaa!!! Wat ’n goeie!!! ๐Ÿ˜€ Ook al is ’t ’n grapje.. wel ’n goeie dan!! ๐Ÿ˜›

    Ik lees zowat dagelijks je weblog, en vraag me toch echt af, waar je al die onderwerpen vandaan haalt? ๐Ÿ˜› Ik vraag me telkens af waarover ik ’t es zal hebben op m’n weblog ๐Ÿ™‚

  3. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je voor het compliment, dat doet me echt goed! ๐Ÿ˜€
    Waar ik die onderwerpen vandaan haal? Ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik heb veel fantasie vrees ik hahaha. Kwam me vroeger bij opstellen wel goed van pas;)

    Tot de volgende weblog dan maar, er komt er strakkies nog een;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

