Kwebbel de kwebbel

Mies (10) zit achter elkaar door te kwebbelen, te zingen en te wijzen. Kortom: Druk!
Ik zeg tegen haar:”Haal die batterij er eens uit!”
“Kan niet” zegt Mies weer;” Ik werk op zonne-energie.”

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Kwebbel de kwebbel

  1. Lynda zegt:

    kijk is wel slimme opmerking hahaha

  2. teleguppie zegt:

    Ze is bijna nรฉt zo gevat als jij ๐Ÿ˜›

  3. Emmelinda zegt:

    Whaahaa thanks allebei…ik zal het maar niet tegen haar zeggen want alles wat ik tegen haar zeg kan EN zal tegen me gebruikt worden;)

  4. Huismuis zegt:

    Bijdehandte opmerking hoor

  5. Emmelinda zegt:

    Giechel…ja dan sta je ff met de mond vol tanden;)
    Tis een slimmerd… ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜‰ hihi

  6. Peter zegt:

    Wauw die is slim zeg, lijkt mijn dochter wel die heeft ook vaak van die gevatte opmerkingen. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  7. Emmelinda zegt:

    Leuk is dat he? Ik sta er iedere keer van te kijken. Hoe oud is jouw dochter?

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

