Stelletje koekenbakkers!

Gisteren vroeg Stef me ineens of we weer eens koekjes gingen bakken. Ik zei dat het een goed idee was en dat ik de spullen in huis zou halen.
Die avond komt Mies dezelfde vraag:”Mama gaan we een keer deze koekjes bakken?” en ze schoof me een kindertijdschrift onder mijn neus.

Het leek wel een complot maar nee, ze wisten beide van niets. Heel toevallig hadden ze alletwee hetzelfde idee op dezelfde dag. Nog geen paar uur verschil zat er tussen.
Nou goed, zo gezegd zo gedaan…ik alle spullen gekocht en grijpklaar gezet. Beloofd is beloofd en oooo wat had ik er al zin in!

Geen middag waarbij Mies meteen achter…of liever gezegd IN de de pc op haar kamer duikt. Geen middag waarbij Stef de tv liever ziet dan wat of wie dan ook. Gewoon een middag samen.

Kom ik op school om de meiden op te halen voor het bakfestijn, wil Mies afspreken. Ook nog bij ons. Stef wilde ook afspreken maar dat meisje wilde bij ons en niet bij hunnie. Was me net iets te veel. Ik vind het leuk wanneer de dames een plezierige middag hebben maar ik had me eigenlijk verheugd op een middag samen.

Het is kinderachtig van mij maar ik was teleurgesteld. Dan maar geen koekjes, die bakken we vrijdag dan wel…als ik zin heb.

Dan ga ik vanmiddag gewoon lekker computeren, cookies zat!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Stelletje koekenbakkers!

  1. jc zegt:

    Onvoorspelbaar hé, kinderen!! Blijft een uitdaging.

    Zandkoekjes?

  2. Emmelinda zegt:

    Haha doe maar bitterkoekjes;)

    Maar je hebt gelijk hoor…niks zo onvoorspelbaar dan kids;) hihi

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

