Ochtendritueel

Ken je dat?

Nog voor het opstaan even je dekbed laten wapperen omdat je even moet ontluchten? Liefst met veel bombarie.

Of bij het opstaan even lekker uitwaaien. Leuk ook tijdens het lopen hahaha. Geeft zo’n leuk dialect. Tja je moet toch even vrolijk de ochtend begroeten nietwaar? Niks lekkerders op zo’n moment dan een ochtendscheet!

Eigenlijk is het jammer dat er bij ons nog niemand wakker is als ik zo met mezelf bezig ben (haha). Het is toch veel leuker als je meteen een reaktie krijgt? Al is het een kreet van afschuw. Maar nee, dat zit er bij ons niet in. Ze slapen nog minstens een half uur door. Tegen die tijd zijn ze allang bewusteloos door mijn produktie.

Eeuwig zonde hoor.

Het is toch zo leuk om de ochtend FRIS te starten!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Ochtendritueel

  1. Peter zegt:

    Woh wat ruik ik hier zeg, hahahahahaha. Leuk logje zeg maar ik denk niet dat er veel mensen durven te reageren want dit is dus nog echt een taboe he. Kompt bij mij ook weleens voor vooral als we iets met jank bollen hebben gegeten of brune bonen. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  2. Ik heb er persoonlijk geen last van , maar helaas mijn partner wel, en ik ben meestal wel wakker ๐Ÿ˜•

  3. Keezz zegt:

    Ik dacht al….. wat ruik ik hier toch…… ๐Ÿ˜‰

  4. Huismuis zegt:

    Ik laat hem boven in de hal bij de trap. Daar is het heel hoog en klinkt het heel hol. Dus heeft het een heel mooi effect. Mijn buurvrouw doet het door mij nu ook daar en af en toe heeft ze me toch een lol! Tja ik ook hoor ik kan er echt om lachen!!!

  5. Emmelinda zegt:

    @ allemaal; ik rol hier zowat van mijn stoel van de lach. Ik had deze log geschreven omdat ik het gewoon kwijt moest en ik was benieuwd naar de reakties en vooral OF er reakties zouden komen. Mij leek ook al dat iedereen dat wel moest doen. Dat vind ik nou het leukst hahaha…dat je een onderwerp boven brengt waar je normaal niet gauw over begint maar wat we wel allemaal doen hahaha…bedankt allemaal voor jullie reakties…ennuh…dat trapgat ga ik ook eens proberen…heb je dat trouwens al eens boven de wcpot gedaan? wow!;)

  6. ik ben niet afhankelijk van de ochtend
    ik laat de hele dag door een frisse wind door de broek waaien
    hahahhahhahahah

  7. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa…gelijk heb je. Beter in de wijde wereld dan in een eng gat zullen we maar zeggen he?;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

