Wippen

Smorgensvroeg ben ik al aan het wippen.
Heftig ga ik heen en weer.
Ik zet er wat vaart achter!
Nog heel eventjes….

…en dan zijn alle kragen ingesmeerd voor de was!

Handig; zo’n tube wipp-expres

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Wippen

  1. Peter zegt:

    Ja konijnen he dat wippen doe ik ook wel eens maar niet zo vaak want ik hou het liever bij dat andere wippen dat geeft me meer voldoening. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Op een kipwip? ๐Ÿ˜‰ hahaha;)

  3. epie zegt:

    emmelinda toch

  4. Emmelinda zegt:

    Giechel, ja sollie pa, het was sterker dan mezelf hahaha;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

