Nieuwe aanwinsten

Na lang zeuren kreeg ik mijn zin. Ik mocht ze kopen!

Sinds zaterdag heb ik twee hondjes in huis. Ze bezitten grote harige flaporen. Wanneer de wind tijdens het lopen de oren laat wapperen, krijgen twee olijke oogjes de kans om bekeken te worden.

Ze zijn niet echt elegant of vrouwelijk dus ik neem ze niet mee naar buiten. Niet dat het dit stel iets uit zou maken; ze gaan overal met me mee!

Het is wel nog even wennen; ik struikel minstens drie keer op een avond over hen of ik trap er een op zijn staart. Zou het ooit wennen?

Hun neusjes glimmen als net gepoetst en door hun lange zachte haartjes hebben ze een hoge aaibaarheidsfaktor! Heerlijk warm ook!

Ze verharen wel ongelooflijk. Je blijft gewoon met de stofzuiger door het huis rennen. Ze laten overal hun sporen achter.
Desondanks ben ik al aan ze gehecht. Ja de komst van die twee kleintjes heeft veel warmte in mijn leven gebracht! Daarom heb ik besloten om ze te houden… kunnen ze mijn voeten mooi warm houden.

Ook de rest van ons gezin heeft er plezier aan. De vraag is alleen…

Wie houdt wie nou aan het lijntje?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Nieuwe aanwinsten

  1. Lia zegt:

    Hai Emmelinda, lief dat je me terug mailde, ik was een beetje ongerust dat je ziek was of zo.
    Gelukkig is dat niet zo.
    Ik vind je ”hondjes” erg leuk hoor!!
    Groetjes Lia.

  2. Emmelinda zegt:

    Ik vind het echt heeeeeel en dan ook echt heeeeel lief dat je ernaar vroeg. Ik kon even geen inspiratie vinden om te gaan beschrijven hihi. Misschien gaat het de komende dagen beter;)
    Nogmaals bedankt *knufff*

    Haha ja geinige hondjes he? hahaha;)

  3. lianne zegt:

    errug!!! leuk die hondjes, dat zijn hondjes die ik ook zou willen hebben!
    lieve groetjes lianne ๐Ÿ˜€

  4. Emmelinda zegt:

    Hihi schattig he? Ennuh…je hoeft ze niet uit te laten hahaha;)
    *knufff terug!*

  5. Peter zegt:

    Uuuuh ik ben niet meer zo helder na alle gebeurtenissen van vandaag en kon je verhaal niet zogoed volgen. Heb je nu echte hondjes gekocht op pantoffels in de vorm van hondjes. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  6. Emmelinda zegt:

    Hihi maakt niet uit…ik was ook vaag hahaha…klik maar op de link dan zie je wat ik werkelijk gekocht heb;)

  7. epie zegt:

    nou ja maakt niet uit op den duur heebn ze allebei een geurtje

  8. Lia zegt:

    Blij dat je weer ”logt”

  9. Emmelinda zegt:

    @Epie; dan bied ik ze aan bij het asiel hahaha;)

    @Lia; Thanks, ik vond het echt heel lief van je. Of er vanavond nog eentje komt weet ik niet, maar vast wel snel;)

  10. Peter zegt:

    Zoals ik al vermoede ja je hebt prachtige pantoffels gekocht, schattig hoor al is het niet echt mijn kleur maar dat zal wel bij mijn geslacht horen. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  11. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja dat denk ik ook, al zijn er wel mannen die er van houden hahaha;) Ze zijn gewoon mooi van lelijkheid vindt je niet? hahaha;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

