Gaaaaaaap!

Ik snap er niks van. Ik zie er ook het nut niet van in. Maar iedere dag is ’t hetzelfde liedje.

Vandaag dus ook weer; zo’n twintig minuten voor de wekker afgaat word ik wakker. En waarom? Ik weet het echt niet. Ik baal er wel van en eigenlijk is het ook weer grappig. Een mysterie. Echt weer iets van mij dus.

Wat ik er aan heb mag Joost weten (goh ook typisch; die Joost schijnt alles te weten en ik moet er maar naar gissen! Hahaha) Het liefst zou ik me nog even willen omdraaien. Maar goed, ik weet gewoon dat het niet slim is want tegen de tijd dat de wekker dan gaat lig ik weer diep in mijn REM-slaap of een van zijn broertjes. Dan ben ik echt misselijk als ik moet opstaan.

En opstaan? NEUH. Geen optie. Half 7 is vroeg genoeg hihi. Dan maar een kwartiertje mijmeren ofzo (vaak onstaan dan wel weblogjes, zoals deze hihi, dus misschien is het toch ergens goed voor???)

Vroeger of later naar bed gaan is ook een oplossing. Het blijft gewoon rond dezelfde tijd. Klok verzetten heeft ook geen zin want het is er zo eentje die via de satteliet gaat. Springt vanzelf weer op de juiste tijd. Daarbij zal het ook niet aan mijn wekker liggen. Misschien hoor ik tijdens mijn slaap die van onze buren wel???

Ach ja…hoe het komt zal altijd wel een raadsel blijven. Het is echt heel frappant dat het iedere dag voorkomt. Behalve in het weekend! Dan mag ik blijkbaar uitslapen!
Maar morgen? Morgen ben ik ook vast weer veels te vroeg wakker!

Daar kun je de biologische klok op gelijk zetten!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Gaaaaaaap!

  1. ~just_me~ zegt:

    hahaha, dat heb ik ook, maar als je je wekker een NIET zet dan verslaap je je .. maar hoe het werkt wete ik ook niet πŸ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Jaaaaa klopt inderdaad! ik ga het ook maar niet testen…dan hebben we hier toch wel een probleem hihi. Maar hoe dit kan? Vinutmaarmaf hahaha;) Grappig dat ik niet de enige ben! πŸ˜›

  3. minieboe zegt:

    de wekker een kwartier later zetten??

  4. Emmelinda zegt:

    Hihi ja misschien, maar stel dat ik dan NIET wakker word, dan heb ik een probleem hihil..zit ik in tijdnood;)

  5. Lia zegt:

    Ik heb begrepen dat jij jarig bent vandaag?
    Van harte gefeliciteerd!!!!
    Groetjes Lia

  6. lianne zegt:

    van mij ook van harte gefeliciteerd!! een fijne dag gewenst….enne met die wekker….vanmorgen kwam dat wel mooi uit toch? kan je langer van je verjaardag genieten πŸ˜‰ πŸ˜€
    liefs lianne

  7. Emmelinda zegt:

    @Lia; jaaaaaa hihi dat is vandaag;) Thanks meis! πŸ˜›

    @Lianne; Dank je wel, ik word er verlegen van hoor;) Maar je hebt gelijk…dat was vandaag mooi meegenomen hahaha…;)

  8. Peter zegt:

    War hoofd die ik ben, gefeliciteert met een kus en nog vele jaren.
    Je moet zo te lezen echt je biologische klok bijstellen maar hoe je dat mot doen? Ik heet tenslotte geen Joost. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  9. dat vind ik nou zo..bleeeeeeeeh
    wakker worden vΓ³Γ³r de wekker
    had ik nog ff lekker kunnen liggen!!!

  10. Emmelinda zegt:

    @Peter; Hihi dank je wel hoor, dat is lief van je! Dat van die jaren zal ik braaf opvolgen hahaha;)
    Grinnik…ja ik zoek me rot naar het knopje om de bio-klok te verzetten…maar pfff ik zit blijkbaar ingewikkeld in elkaar hahaha;)
    Ik heb trouwens een hamster gehad en die had ik joost genoemd, misschien schrijf ik er nog wel eens een log over hihi;)

  11. Emmelinda zegt:

    @Missmanhattan; Jaaaa erg is dat he? En in dit geval is het dan maar een paar minuten. Zo zinloos hihi. Als het nou om 4 uur snachts was…dan kon ik me nog eens lekker omdraaien;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

