De Lift

Gisteravond was de flim “De Lift” weer eens uit de mottenballen gehaald. Marc had hem nog nooit gezien dus die ging lekker op bed liggen kijken.

Later keek ik met hem mee. Ik heb die film toendertijd al gezien en ik kon hem me nog helemaal herinneren. Haha wat was ie toen spectaculair en oooo wat valt dat nou tegen he? Vooral dat lijk dat uit het plafond van de lift komt hangen. Wow wat was dat spannend! Nu vind ik dat heel normaal; bij het journaal laten ze zulke bebloede lijken iedere dag zien! Zelfs in close up. En dat is ECHT!

Grappig was ook het politiebureau. Het viel gewoon op hoe leeg die bureaus waren. Niet zo’n volle bureaus als nu waarvan de pc en monitor deel uit maken. Haha toen was je nog niet verslaafd aan internet…kun je het je voorstellen? Moeilijk he?

Ik heb ook zitten genieten van het interieur. Er waren nog restjes te zien van de 70-ere jaren. Duidelijk was hoe die rages overgingen in die van de 80-ere jaren! Zo’n eetkamerhanglamp hadden wij thuis op de overloop hangen! Een feest van herkenning!

Ik zag acteurs terug waarvan je uitroept:”o jaaaaaa, dat is waar ook!” Maar die je niet meer dagelijks op de buis terug ziet. Bij navraag op google kom ik er achter dat ze nog wel later in een (grote) film gespeeld hebben. Goh grappig. Dat wist ik helemaal niet.

Eigenlijk ging het gisteravond toch om de film.
Bij mij niet…ik had er geen tijd voor.

Leuk hoe je zo’n film ineens anders kunt bekijken!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op De Lift

  1. heerlijk he?
    om te zien hoe ze er toen uit zagen, de acteurs, en weten hoe ze nu zijn
    en soms ook…wat spelen sommigen nu beter!

  2. Emmelinda zegt:

    Jaaaaa echt wel! Daar moest ik zo om lachen…en om Liz Snoyink..wat vond ik die reclame met die Unox knakworstjes toen zo ongelooflijk vervelend! hahaha;)

  3. Keezz zegt:

    Jaaaaa, geweldig was ie toen!!!! ๐Ÿ˜€

  4. reclame??
    *black out*
    of beter gezegd
    *ik word out (oud)*

  5. Emmelinda zegt:

    @ Keezz; Dan moet je die nou eens bekijken…is zo grappig want je ziet vanalles…behalve waar de film over gaat natuurlijk;)

    @missmanhattan; Nou moet ik ff denken wie die man ook weer was. Ik meen Derek de Lint. Die lipe op een tuinfeest (in die reclame) naar haar toe voor de mosterd. En toen zei ze dat die niet nodig waren omdat die worstjes zoooo lekker waren. Goh hoe oud is die reclame toch? Volgens mij begin jaren 80 ofzo? Toen Liz nog helemaal “in” was hahaha ๐Ÿ˜‰

  6. Peter zegt:

    Ik vond er toen der tijd al niks aan en nu nog niet Thrillers zijn niet mijn favoriete films ongeacht of ze net zijn of niet. Ik vind het Journaal tegenwoordig al een klus om te kijken met al die doden en zwaar verminkte lichamen.Heuuuuh ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  7. Emmelinda zegt:

    Ja brrr van het journaal zou je depri worden!
    Toch zie ik op zijn tijd graag een horrorfilm of een goeie aktiefilm…eng mens he? hahaha;)

  8. Peter zegt:

    Nou eng? Je hebt een andere smaak dan ik. Ik kijk liever naar een comedy of een Europese film met een goed verhaal en dat zie je helaas niet zo vaak. Het meeste is Amerikaanse pulp met veel zinloos geweld. Misschien is het ook daarom wel dat ik zo weinig tv kijk. Actualiteiten, politiek en wat oude series zoals M*A*S*H en dan heb je het wel gehad wat mij betreft. Saaie vent ben ik he. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  9. Emmelinda zegt:

    Welnee joh hihi…ik vind een comedy ook heerlijk om te zien. Vooral met superflauwe dingen erin zoals Hotshots of hoeheetieookweer.
    Goeie verhalen vind ik ook leuk om te zien. Soms van die waargebeurde verhalen. En ik ben dol op die docu’s van discovery. Maakt niet uit welke; haaien, vulkanen, moorden, ik vind het prachtig!
    Ik vind alleen die romantische films nooit zo leuk…van die kwijlfilms weet je wel *braak* ๐Ÿ˜‰

  10. Peter zegt:

    Je bedoelt Sisi, Victoria en de Sound of music? Hoeft van mij ook maar een keer. Naar Discovery kijk ik ook vaak vooral als het gaat over storm, onweer, vulkanen of over de tweede wereld oorlog. Morgen of liever vandaag op RTL 5 komt Een brug te ver, ik hoop dat ik een beetje op tijd terug ben uit Amsterdam zodat ik hem kan opnemen want de DVD is hier overal uitverkocht. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  11. die reclame zegt me nog steeds helemaal niets
    solly

  12. pipapetra zegt:

    ik heb die film ook al een paar keer gezien en ja ik vond hem de 1e keer ook ontzettend spannend maar hij viel mij later ook tegen…..
    leuk is het zeker om al die bekende acteurs in hun jongen jaren te zien ๐Ÿ˜€

  13. agnes zegt:

    ik vind dat altijd wel met series ook van vroeger, die vond ik vroeger helemaal geweldig terwijl nu vind ik ze helemaal niks, vreemd is dat
    xxx
    agnes

  14. lianne zegt:

    ik heb zelfs de lift in mijn kast staan,ik hou sowiezo wel van films van nederlandse bodem,maar mijn all time favorite films zijn toch die van stephen king,ik ben echt een horror fan,ja de films dan he! niet die horror die je op het journaal ziet…..ook hou ik veel van thrillers en sci-fi,maar dan niet star wars maar dan meer in de trand van charmed of AI,kortom films of series waar dingen gebeuren die in het echte leven nooit zouden kunnen,maar met romantische en komische films kun je mij ook een plezier doen,maar ik ben dan ook echt een film freak….
    liefs lianne

  15. Huismuis zegt:

    Ik heb hem een paar jaar geleden nog gezien. Vind hem nog steeds spannend!!! ๐Ÿ˜€

  16. Emmelinda zegt:

    @Peter; Oke, voor Sisi maak ik een uitzondering, maar vanwege verschillende redenen hahaha. Beetje jeugdsentiment;)
    Ik heb laatst een docu over Hitler gezien op Discovery en over de hongaren. Vond ik echt heel mooi om te zien. En over wervelstormen…dat blijf ik geweldig vinden om te zien, hoe ernstig dat ook is;)
    Was je nog op tijd om naar de film te kunnen kijken?

  17. Emmelinda zegt:

    @missmanhattan; Hahaha geeft ook helemaal niks, ik had zo’n hekel aan die reclame, die had ik zelf uit mijn geheugen moeten verbannen;) ๐Ÿ˜€

    @Pipapetra en Agnes: Ja he? Vond ik ook van Love Boat toen dat herhaald werd…dat we DAT leuk vonden hahaha ๐Ÿ˜‰

    @lianne; Goh daar zeg je zoiets, SF-films. Dat is lang geleden dat ik er een gezien heb! Vond ik altijd zo leuk. Ik zou echt heeeeel hard moeten nadenken welke de laatste is welke ik gezien heb hihi;)

    @Huismuis; Heb je hem van de week toevallig nog gezien?

  18. Peter zegt:

    Ja ik was op tijd maar ik heb iets veel beters. Ik kwam in Amsterdam gisteren de DVD tegen voor een zacht prijsje dus heb ik hem maar meteen gekocht. Heb de film op TV dus niet gekeken lag om 22:30 uur op bed want ik was kapot op. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  19. Emmelinda zegt:

    Heeee da’s helemaal te gek! Heb je hem vandaag bekeken of ben je er nog niet aan toegekomen? ๐Ÿ˜€

  20. Peter zegt:

    Ben er nog steeds niet aan toe gekomen maar misschien lukt het vanavond na Friends en Enterprise al ben ik wel weer erg moe na vandaag en ik heb een irritante koppijn. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  21. Emmelinda zegt:

    Oei dat is niet zo best. Lekker vroeg onder de wol dan joh…die film loopt niet weg. Toch?;)

    Beterschap met je hoofdpijn! ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  22. Peter zegt:

    Ach ik ben eigenwijs en wil nog niet naar bed. Bovendien doet een hete douche van 46 graden wonderen voor mijn hoofdpijn en ik zit nu weer op mijn werkkamer achter de computer de web-logs en het politieke nieuws af te struinen en mijn bed wacht nog wel even maar jij alvast weltrusten. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  23. Emmelinda zegt:

    Hihi je lijkt mij wel. Ik wil ook nooit naar bed hahaha. Ik ga zo nog even wat tv kijken.
    Ja psies…ik zal ook niet gauw naar hoofdpijntabletten grijpen hoor…dan moet het wel heeeeeel erg zijn. Een warm bad vind ik altijd lekker;)

    Nog veel plezier of sukses met het internet af te surfen en voor strakkies; lekker slapen! ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

