Metamorfose!

Vanmorgen zag ik haar weer…

Slaperig keek ze me aan. Ik bekeek haar gezicht nauwkeurig. Tjonge, ze had vast diep geslapen! Wat zag ze er uit! En die haren?! Pff wat een ravage!
Die kon echt wel een opknapbeurt gebruiken!

Ik besloot om mijn handen eens uit de mouwen te steken *plop plop* en er werk van te maken!

Vijf minuutjes later verliet ik, tevreden kijkend, mijn spiegelbeeld.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Metamorfose!

  1. epie zegt:

    staan je ogen s ochtends nog in de computer tuur stand. ?

  2. lianne zegt:

    ik kijk smorgens liever niet in de spiegel,dat is levensgevaarlijk!!!!
    liefs lianne

  3. Emmelinda zegt:

    @ epie; hahaha mijn hoofd vergroeit gewoon in die stand;)

    @Steefy; hihi ach ja, zo lang we maar tevreden de badkamer verlaten he?;)

    @Lianne; Grinnik…soms is het ook even slikken wanneer ik mezelf naar de spiegel sleep hahaha;)

  4. Peter zegt:

    Als ik je foto zo bekijk valt het allemaal wel mee hoor, je bent een knappe verschijning en make-up maakt de meeste vrouwen juist lelijk vind ik. Ik hou van puur natuur. 😉 😉

  5. Emmelinda zegt:

    *bloos* nou dank je wel hoor hihi. Ik hou wel van puur natuur maar ik wil toch altijd even mijn ogen onder de mascara smeren;) Voor dat kleine beetje extra;) Dat ochtendritueel duurt maar zo’n 5 minuutjes. Dus geen lang-bezette badkamer hiero smorgens hahaha. Althans…niet door mij;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

