Scheer je weg!

Een poosje geleden kregen we de dikke Neckermann in de bus. Het was dat van de week een telefoniste opbelde om me daaraan te herinneren want tot mijn schaamte zag ik dat de folie er nog omheen zat.

Daarom heb ik braaf -anders heeft de drukker hem voor niks gemaakt, de postbode zich er voor niks een breuk aan gesleept en de telefoniste voor niks d’r headset in d’r kapsel geplant- zitten neuzen.

Het spijt me zeer maar ik vind er niks aan. Ik vind het te duur. Gelukkig val ik nog qua maat in de goedkoopste categorie. Dan heb je ook ieder voordeeltje wel genoemd.
Verveeld blader ik door naar de lingerie. Altijd prettig om te bekijken of te hebben.

Mijn oog valt op de strings. Eerlijk gezegd DOOR de strings. Ik zie mooi geschoren lichaamsdelen. Een streepje echter zijn ze “vergeten” weg te halen. Een landingsbaan. Eigenlijk hadden ze er een pijl van moeten maken. Da’s toch leuk met al dat doorzichtige ondergoed?

Grappig eigenlijk; we weten heel veel van elkaar; welke politiek je volgt, wat je graag eet, welke kleren je graag in je kast hangt maar zulke dingen zijn toch best nog taboe.
Natuurlijk zijn er ook personen waarvan ik dat HELEMAAL niet wil weten. Mijn buuv bijvoorbeeld. Wat je van haar kunt zien is zowiezo al slecht verzorgd…dus laat de rest maar lekker verstopt zitten!
Daarbij vraag je niet zo makkelijk aan iemand of er de laatste tijd nog wat geschoren is.

In stoute damesbladen lees ik wel eens dat er zelfs een mode voor is. Driehoekjes zijn “uit”. Helemaal kaal is dan weer in, dan weer uit. Trimmen is ook een must. Dan weer een figuurtje, dan alleen maar zo’n landingsbaan. Het is ongelooflijk veel werk en ben je net klaar met de linkerhelft, dan is de rechterhelft weer aangegroeid. Geintje natuurlijk maar je snapt vast wat ik bedoel. Is het je net gelukt om hip te zijn met het een of ander, is het weer helemaal trendy om alles weg te halen!

In programma’s als Make me beejoetievoel denken ze aan alles. Epileren, leuk aankleden, nagellakje op. Maar zulke dingen vergeten ze gewoon. Terwijl het toch ook mooi is om je eva-kostuum op maat te laten snijden.

Tijd voor Mari van der Ven om zich om te laten scholen. Weg met dat brave imago!
Krijgt ie ook eens zelf een metamorfose.

Dan kun je eindelijk zien dat ie eigenlijk gewoon een k*tkapper is!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Scheer je weg!

  1. Huismuis zegt:

    Ik heb een scheiding naar links. Staat leuk hoor!!!
    Je hebt wel gelijk, het is nog steeds een taboe maar allang niet meer zo erg als jaren terug. En de neckermann, wehkamp en de rest is ook niet aan mij besteed!

  2. Peter zegt:

    Whooo!! Jij durft zeg. Dat komt toch niet door mij stukje erotiek he want ik wil hier niet de schuld krijgen. Maar nu we toch zo open doen, ik hou van een beetje haar op de doos “3 hoekje”. Ligerie wordt ik niet echt warm of koud van want ik ben veel meer geinteresseerd in wat eronder zit. Ik zelf ben niet zwaar behaard en knip het ieder half jaar een beetje bij. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  3. Emmelinda zegt:

    @Huismuis; Nou inderdaad, gelukkig is het al minder taboe dan eerst. Maar het kan nog beter;)

    @Peter; Whahaaa ja dat is schrikken he? Soms ben ik niet zo braaf als het lijkt;)

  4. Peter zegt:

    Volgens mij ben jij een hele ondeugende meid en dat is absoluut niet erg want daar hou ik wel van. (Smile) πŸ˜‰ πŸ˜‰

  5. Emmelinda zegt:

    Wie ikke? Welneeee 8) Ach weet je, het is al zo serieus genoeg in de wereld. Als ik maar geen mensen pijn doe kan een geintje best…toch?;) πŸ˜€

  6. JC zegt:

    En het prikt en jeukt!!

  7. Emmelinda zegt:

    Whaahaa jaaaa…dat had ik er eigenlijk ook bij moeten zetten!

  8. Keezz zegt:

    het kost alleen behoorlijk wat tijd / werk om het “in model” te houden…. πŸ˜‰ πŸ˜€

  9. Emmelinda zegt:

    Nou inderdaad! Maar gelukkig hoef je er niet voor naar de kapper hahaha;) 8)

  10. Peter zegt:

    Dat dacht ik ook, een geintje moet kunnen want van de wereld om me heen wordt ik niet meer goed. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  11. Joanlog zegt:

    Nou geen idee of ik dan in of uit ben. Maar alles er af is mijn motto.

  12. Emmelinda zegt:

    @Peter; Yep, zo is het maar net. Een lach kan zoveel wonderen doen;) Is het niet voor een ander dan wel voor jezelf;)

    @Joanlog; Zo is het! Laat die mode maar lekker doen wat ie wil. Heb je net een keurig matje laten groeien, moet het er de volgende dag weer af hihi;) En andersom πŸ˜•

  13. Peter zegt:

    Nou al hij er net af is en hij mot er weer op dan kun je ook een nep vachtje kopen heb ik gehoord net als een nep snor zeg maar. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  14. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja dat zou ook een idee zijn. Kun je ook zelf maken waarschijnlijk. Gewoon alles van eerdere scheerbeurten opsparen hahaha. Of je neemt van dat teddyberenstof..haha eigenlijk best een giller. Dinsdag toch eens naar de markt *peins*

  15. Peter zegt:

    Hahahaha, ik hoor je al vragen aan zo’n marktkoopman, heeft u ook een stukje vacht voor mijn doosje, hihihihi. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  16. Emmelinda zegt:

    Whaahaa dan moest ik eigenlijk mijn digi ook meenemen om zijn reaktie op de plaat vast te leggen πŸ˜‰

  17. Peter zegt:

    Lijkt me leuk om te zien ja.Hahahahaha. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  18. Emmelinda zegt:

    Mocht ik morgen naar de markt gaan en ik zou het uitvreten, dan laat ik de foto hier zien hahaha;)

  19. Peter zegt:

    Ben benieuwd lijkt me lachen, hahahaha πŸ˜‰ πŸ˜‰

  20. epie zegt:

    nou ja laat je initialen staan altijd makkelijk voor de herkennig
    leuk in gotische letters .

  21. Emmelinda zegt:

    Whaahaa dan kun je het eigenlijk beter in braille doen whaahaa;)

  22. epie zegt:

    nou emmelinda weet je nu hoe een lagergelegen kunstgras heet

    je had het zelf kunnen verzinnen ja ja ja een troupet

  23. Emmelinda zegt:

    Whaahaa was jij vroeg wakker?;)

  24. Peter zegt:

    Braille hmmm, dat ik daar zelf niet opgekomen ben zeg. Foei Peter Foei. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  25. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ach ja, ik was ook een keer vroeg wakker;) hahaha

  26. Peter zegt:

    Ik mezelf al helemaal voelen wat daar in braille staat. Hmmm is dat nu een J of toch misschien een C of misschien een E.Hahahaha. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  27. Emmelinda zegt:

    Ja net doen alsof je dyslexie hebt he? Hahaha. Of nog mooier; stotteren hahaha…en maar aaien. hahaha;)

  28. Emmelinda zegt:

    Pee-es! Ik heb me voor je bij photobucket aangemeld. Morgen ga ik eens kijken hoe het allemaal werkt. Ik zag trouwens dat die site er enige tijd uitlag vanavond. Dus of het zo betrouwbaar is weet ik eigenlijk niet. Ik heb dat vaker zien staan op de sites. Maar goed, beter iets dan niets;)

  29. Peter zegt:

    Hahahahaha, klopt ik ben een beetje dyslexisch maar ik wil ook wel stoteren hoor. Alvast bedankt en ja ik heb dat ook vaker gehoord maar het mot maar weet het anders ook niet meer. Ik heb een nieuw log geplaatst. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  30. Emmelinda zegt:

    Ik zat er later aan te denken he, is een zo’n site op msn niks? Ik heb daar ook eens eentje gehad en dat ging heel makkelijk. Ook weinig problemen. En als ie vol is open je gewoon een tweede etc;)

    Ik ga strakkies ff kijken! πŸ˜€

  31. Peter zegt:

    Even een domme vraag, wat is MSN? πŸ˜‰ πŸ˜‰

  32. Emmelinda zegt:

    Niet aan beginnen hahaha;)

  33. Peter zegt:

    Je kunt wel zien dat ik er maar weinig van snap he. Ik weet niet eens wat, waar of hoe een SMS is. Moderne techniek pfffff, geef mij maar een radio of tv met lampen erin die ken ik op mijn dumpje. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  34. Emmelinda zegt:

    Hihi ach ja, dat geeft toch ook niet? Als het straks niet anders kan ga je vanzelf mee;)
    Het is dat ik al die nieuw technische snufjes zo gaaf vind. Niet dat ik nou perse alles moet hebben maar ik wil het (meeste) wel weten;)

    Ik had trouwens vroeger zo’n (grote) radio. Een hele oude. Die had nog zo’n pickup erin hihi. Kon je stiekum bij lezen sΓ‘vonds, bij het licht van die radio hahaha…

  35. epie zegt:

    emmelinda nou niet te veel van vroeger , mijn hart he.
    ik dacht dat je altijd sliep

  36. epie zegt:

    trouwens kon je bij dat licht ook epileren

  37. epie zegt:

    doet me denken aan de epilady in die tijd , een soort electrische haarontwortelaar , waarbij geluiden van auw auw auw niet van de lucht waren , leuke woordspeling trouwens

  38. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ik geloof dat je ook maar een weblog moet beginnen;)

  39. Emmelinda zegt:

    Ennuh…TUUUUUUURLIJK sliep ik altijd….op school! Dat weet je toch? hahaha πŸ˜‰

  40. Peter zegt:

    Ha zo komen we weer wat meer te weten over de kleine Emmelinda. Ik had vroeger ook van die grote radio’s waarbij je een boek kon lezen door het vele licht die dat ding gaf. Als ik eraan terug denk dan waren dat best leuke tijden zo zonder tv en computer. Ik zal binnen kort eens kijken of ik ergens zo’n ding kan opsnorren, lijkt me wel leuk. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  41. Emmelinda zegt:

    Oeps, zo’n weblog is toch niet zo’n slim idee hahaha 8) Geintjuh;)

    Je hebt helemaal gelijk hoor. Speelden we nog buiten. Doen de kinderen nou ook stukken minder. Zonde hoor. Tjonge wat heb ik nog gecrosst op mijn fietsje op de crossbaan hahaha (oeps, sollie paps;))

    Vast wel op E-bay of marktplaza! Die zijn echt leuk die dingen. Jammer dat wij die van ons niet meer hebben eigenlijk. Zonde!!!

  42. Peter zegt:

    Ik denk dat ik er wel goedkoper aan kan komen dan bij die afzetters van een websites. Gewoon een aantal rommelmarkten aflopen. Ik heb ze wel eens zien staan voor €5.00 hier op een rommelmarkt. Ik koop eigenlijk nooit via internet want ik vertrouw de meeste mensen gewoon niet, heb al te vaak een spreekwoordelijk mes in mijn rug gehad. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  43. Emmelinda zegt:

    Heb je groot gelijk in. Ik heb ook nog nooit via internet gekocht en zal dat ook nooit doen. Die toestand ook allemaal. Vind ik dus net zoiets als bij de Wehkamp bestellen. Ik ga er liever zelf voor op uit;)

  44. epie zegt:

    wat je toch een hoop reacties krijgt als je haar goed zit

  45. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja laat ik het eens over radio’s hebben…eens kijken of we dan op kale dozen uitkomen hahaha…GEINTJUH 8)

  46. Peter zegt:

    Je kunt het wat mij betreft over elke doos hebben hoor, zolang er maar wel een gat in zit. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  47. Emmelinda zegt:

    Oke daar gaat ie dan; Sterk he; zo’n bananen-doos…hahaha 8)

  48. epie zegt:

    verrek komt de bananenboxer ook eens van de markt af

  49. epie zegt:

    jubi jubi jubi ja ja ja ja jubi linolleum

    50ste 50ste

    dat had je met normale kapperswerkzaamheden niet klaargekregen

  50. Emmelinda zegt:

    Grinnik nee ik denk het ook niet;)

  51. Peter zegt:

    Nou oke. In het kader van op naar de 100ste reactie gaan we het hebben over verschillende dozen. Wij zijn van de zomer bij Albert Heijn en ik zeg tegen mijn kinderen ga eens even een doos pakken voor de boodschappen. Komt even later mijn oudste dochter terug en roept tegen mij, Papa, papa, ik heb een bananendoos. Ik heb daar echt krom gelegen van het lachen. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  52. Emmelinda zegt:

    Haha mooie woordspeling ook; krom liggen van het lachen wanneer je het over een bananendoos hebt;) hihi

  53. Peter zegt:

    Ja, die had ik nog niet eens gezien maar ik zie op het moment sowieso erg weinig want ik heb een barstende koppijn en ben lichamelijk erg moe. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  54. Emmelinda zegt:

    Jij ook al? Dat had ik gisteren. Allemachtig wat heb ik veel geslapen voor mijn doen! En ik weet nou zeker dat ik mijn hoofd niet vergetenw as mee te nemen, die heb ik de hele dag gevoeld. Vandaag ging het alweer een beetje beter. Ik hoop dat je straks goed kunt slapen en dat het dan morgen weer over is πŸ˜€ πŸ˜‰

  55. Peter zegt:

    Ik hoop het ook maar betwijfel het want zondag is sowieso mijn hoofdpijn dag. ik schijn daar een abonnement op te hebben en wie me dat abonnement me in de maag heb gesplist weet ik niet maar laat ik hum niet tegen komen want dat gaan we feestvieren. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  56. Emmelinda zegt:

    Waarschijnlijk komt het omdat dan alle spanningen rust hebben om er uit te komen? Zou dat kunnen?

    Ik hoop dat je snel je abo op kunt zeggen want dat is toch ook verschrikkelijk! πŸ˜‰ πŸ˜•

  57. Peter zegt:

    Nee dat is het niet want iedere dag is bij mij zogoed als hetzelfde.
    Maar ik hoop het ook voor mij dat ik eens van dat abonnement af kom want ik hou best van zekerheden maar zo hoeft het van mij natuurlijk ook niet. Ik heb er wel eens onderzoek naar gedaan bij andere mensen en bij de meeste mensen komt weekend hoofdpijn voor omdat ze dan minder koffie drinken maar dat is bij dus helemaal niet het geval want ik lust geen koffie en mijn leef patroon is hetzelfde als door de week dus wat dat dan is? Joost mag het weten en als jij joost toevallig ziet mep hem dan even namens mij voor zijn kop want dit is niet meer leuk, snik,snik. πŸ˜• πŸ˜•

  58. Emmelinda zegt:

    Hihi dan heeft Joost hoofdpijn als ik hem mep;)

    Ik heb ook geen flauw idee wat het dan kan zijn. Maar het is wel vervelend zeg. Heb je dat al je hele leven gehad trouwens of is het na een bepaalde periode ontstaan? Heb je daar al eens over nagedacht?;)

  59. Peter zegt:

    Ik heb het al mijn hele leven dus van kinds af aan. Er hebben ook al vele doktoren naar gekeken maar niemand kan ontdekken waar dat aan ligt. Ik ben weer eens een speciaal geval zoals een dokter ooit eens tegen mijn zei. Heb ik dat weer, ik ben weer eens een geval. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  60. Emmelinda zegt:

    Grinnik, niet dat ik je nou uitlach hoor. Maar het had ook iets voor mij kunnen zijn. Ik heb ook altijd iets anders dan alle anderen.;)

    Ik hoop toch echt dat je op een zekere zondag opstaat en ontdekt dat het voro altijd over is. Dat gun ik je echt! πŸ˜€

  61. Peter zegt:

    Dank je wel maar ik maak me daar geen illusies over tenzij ik op Zondag sterf πŸ˜€ . Ik hou van galgen humor, hahahahahahaha zeker als het mezelf betreft. Maar even zonder gekheid, ik heb gemiddeld vier keer per week hoofdpijn en daar is gewoon niets aan te doen, ik moet daar gewoon mee leren leven. Het is niet anders helaas. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  62. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…ik lijd daar ook aan; aan galgenhumor. Heb er gisteren een log over proberen te schrijven maar ik kwam er gewoon niet uit. Ik hou van geintjes waarbij half nederland zijn hand voor de mond slaat omdat het niet gepast is ofzo weet je wel. Kan er ook niks aan doen hihi.

    Tjemig, dat is nogal wat; 4x per week. Het is zo moeilijk om daar mee te leren leven maar goed, zoals je al zegt; het is niet anders. Balen zeg!

  63. Peter zegt:

    Mail anders even wat je al hebt geschreven over galgen humor, wie weet kunnen we het samen afmaken.

    Ach ik weet wel een beetje onderhand hoe ik het het beste beheersbaar kan houden. Een hete douche kan veel goed doen maar een massage of als het s’winters lekker vriest een stukje lopen door de vries kou kan ook goed helpen. Je wordt op een of andere manier vindingrijk want je wilt niet de hele dag met koppijn lopen. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  64. epie zegt:

    wat heb dit alles met scheer je weg te maken

  65. Emmelinda zegt:

    zeguh…dit is een prive-gesprek. Dus scheer je weg whaahaa

    Sollie…kon ut ff niet laten;) Maar goed, je kent me;)

  66. epie zegt:

    ja nou epie prive , die gaat nu naar bed , kunnen jullie rustig ongestoord malen e zonder censuur dus barst maar los jullie

  67. Emmelinda zegt:

    @Peter; Ik heb alles alweer weggegooid. Stom he? Als ik er niet uitkom delete ik alles meteen. Moet ik toch niet meer doen eigenlijk maar thanks dat je wou helpen! πŸ˜€

    Nee inderdaad dat is verschrikkelijk! Heb je dat trouwens plaatselijk of over je hele hoofd?

  68. Peter zegt:

    Nou ja jammer maar goed. πŸ˜€
    Mijn hoofdpijn komt meestal vanuit mijn rug en nek en zit uiteindelijk meestal links boven mijn oog. Dat is maar goed ook want als het rechts zit ben ik praktisch uitgeschakeld. Ik ben links blind aan mijn oog en rechts is door de jaren heen steeds minder geworden. Volgens een arts had ik al steken blind motte zijn maar ik schijn een wit voetje te hebben ergens. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  69. Emmelinda zegt:

    @epie; grinnik…ik hoop dat je lekker geslapen hebt???;)

    @Peter; Ai, dat is echt een handicap he? Kun je er een beetje mee uit de voeten dan?

  70. Peter zegt:

    Tot nu toe wel ja, maar het wordt wel steeds moeilijker zeker s’avond en s’nachts. De computer bied me gelukkig wat vergroot mogelijkheden dus dat lukt allemaal nog wel. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  71. Emmelinda zegt:

    Aha vandaar ook jouw tip op tjemigdepemig! Nou snap ik het! hihi.
    Ja inderdaad het is maar goed dat met een beetje hulp toch nog een boel te doen is!

  72. Peter zegt:

    Dat dacht ik ook toen ik dat ontdekte maar dat is dan ook de enige “gratis” hulp die ik heb. Alle andere zaken zoals prijzen lezen in de winkel “vooral als ze helemaal onderop zitten” daar heb ik dus geen hulp bij helaas. Ik heb daarom wel eens aan van die winkel figuren gevraagt of die prijzen niet wat duidelijker konden worden geschreven en dan zeggen ze dan loop je maar naar de prijzen scanner in de winkel. Ik heb nu daarom vaak zoiets van als ik het niet kan lezen of het is helemaal niet geprijst dan koop ik het ook niet tenzij ik het echt nodig heb. Of terwijl eigen schuld dikke bult πŸ˜‰ πŸ˜‰

  73. Emmelinda zegt:

    Stom is dat he; daar houden we gewoon allemaal te weinig rekening mee. Daar heb je helemaal gelijk in. De meeste mensen kunnen het verhelpen door een bril op te zetten maar in jouw geval ben je idd helaas in een minderheid. En dan willen ze niks aanpassen. Is ook voor mensen die slechthorend of doof zijn. Die moeten zich ook aanpassen πŸ˜•

  74. epie zegt:

    zeg jongelui t is weer aangegroeid denk , tijd voor een nieuw kapsel
    nou die 100 halen jullie nog wel

  75. Emmelinda zegt:

    grinnik…geef me de gilette eens aan? πŸ˜‰

  76. Peter zegt:

    Euh sorry maar ik gebruik het Philips scheerapparaat. Ik zou overigens nu niet gaan scheren hoor het wordt de komende maanden erg koud. Volgens verschillende Meteorologen moeten we zelfs sterk rekening houden met een witte kerst. Zal mijn vrouwe wel weer zeggen als het heeft gesneeuwt, zo kon jij je weer niet inhouden joh? πŸ˜‰ πŸ˜‰

  77. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa dan zullen we eens zien of ze dit jaar dat ook mag zeggen!

    Och ja, ze voorspellen ieder jaar wel het een of ander. Vind ik nogal maf want een weekvoorspelling komt maar zelden uit! hahaha.

    Ik ga gewoon voor de zekerheid breien hahaha…maak ik een paar wollen onderbroeken hahaha… πŸ˜‰

  78. Peter zegt:

    Huuuu!! Ga jij onderbroeken breien van je schaamhaar??? Hoe lang is dat dan wel niet? πŸ˜€ πŸ˜€

  79. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa…dan kom ik toch niet ver vrees ik hahaha;)

  80. Peter zegt:

    Nee dat dacht ik ook al want je had het geloof ik kaal. Ik heb vlechtjes erin gemaakt en dat staat heel erg leuk maar het zit en loopt voor geen meter dus daar gaat binnenkort de schaar in. πŸ˜€ πŸ˜€

  81. Emmelinda zegt:

    Whaahaa die elastiekjes schuren tegen je benen zeker? hahaha πŸ˜‰

  82. Emmelinda zegt:

    Probeer eens van die keline haarklemmetjes? Of schuifspeldjes? hahaha

  83. Emmelinda zegt:

    aargh…kleine dus….geen keline

  84. Peter zegt:

    Nou het zijn niet zo zeer die elastiekjes maar meer dat haar. De punt van de vlecht staat alle kanten op en dat prikt dus heel erg. πŸ˜€ πŸ˜€

  85. epie zegt:

    goed dan , peter als je in korte broek loopt kan dat af hangen die vlechten op je knieen ?? ach k hoef het niet te weten ook.
    als je er maar niet over valt

  86. Emmelinda zegt:

    @Peter; Dan moet je er ook niet zoveel haarlak in doen joh hahaha;)
    Is het lang genoeg zodat je ook kunt flossen? Scheelt schijtro..eh…wcpapier;)

  87. Peter zegt:

    Ja ho even, ik gebruik geen haarlak hoor en flossen daar doe ik al helemaal niet aan. mot er niet aan denken met zo’n toutje in je bil naad.
    En nee ik val er echt niet over hoor want zooooooooooo lang zijn ze nou ook weer niet. misschien moet ik er maar dopjes omheen doen tegen het kriebelen. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  88. Emmelinda zegt:

    Grinnik…nou na een poosje voel je dat niet meer hoor hahaha…

    Dopjes? Misschien belletjes met het oog op de naderende kerst…whaahaa πŸ˜€ 😦

  89. Peter zegt:

    Hahahahahaha, belletjes is misschien wel een idee. He we zitten nu al op 90 nog 10 en we hebben er honderd. Hebben we nog iets over seks dat we niet hebben besproken? Standjes of mode (glimlach). πŸ˜‰ πŸ˜‰

  90. Emmelinda zegt:

    Oh haha er is nog zoveel! Speeltjes, lingerie, standjes idd, hangballen en noem maar op. We komen met gemak op 200! hahaha πŸ˜‰

  91. Peter zegt:

    200 hmmmm. Standjes hhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!! πŸ˜›
    Ken jij dan standje Japans? πŸ˜‰ πŸ˜‰

  92. Emmelinda zegt:

    Is dat met stokjes? whaahaaa πŸ˜‰

  93. Peter zegt:

    Nee niet met stokjes “ook niet sambal bij doen hooor” maar over dwars. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  94. Emmelinda zegt:

    Grinnik…*trekt gezicht in au-stand* Nee sambal lijkt me ook niet zo’n goed idee.

    oooh is dat Japans? πŸ˜‰

  95. Peter zegt:

    Ja het schijnt. De vrouw legt met haar benen in de nek en de man legt er overdwars over heen. een soort T zeg maar en dat schijn je zowel vaginaal als anaal te kunnen doen. πŸ˜€ Het lijkt mij voor de vrouw sowieso geen lekker standje maar voor de man ook niet echt want hij moet zijn armen oneven neerzetten en dat is dus heel erg zwaar.

  96. Emmelinda zegt:

    Ja lijkt wel Twister (dat spelletje met die rondjes op een speelkleed) Als je niet uitkijkt kun je na dat standje naar de dokter hahaha…

  97. Peter zegt:

    Lijkt mij ook ja. Heb het een keer gedaan maar verrekte toen mijn rug.
    Doe liever andere standjes dan op zijn Japans. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  98. Emmelinda zegt:

    Ja zie je…levensgevaarlijk; sex hahaha;)

  99. Peter zegt:

    100!!!!!!!!!!!!!! Hoezo levensgevaarlijk? Seks is het beste dat je kunt hebben en als het aan mij lag met meer dan een vrouw. πŸ˜› πŸ˜›

  100. Emmelinda zegt:

    Grinnik was ook maar een geintjuh;) Tuurlijk is dat het beste dat je kunt hebben. Liefst zo vaak mogelijk ook hihi;)

  101. Peter zegt:

    Hmmmmm, gelijk heb je. πŸ˜› πŸ˜›

  102. Emmelinda zegt:

    Hihi je zou er eigenlijk een dagtaak aan moeten hebben hahaha…. πŸ˜€

  103. Peter zegt:

    Nou als ik meerdere vrouwen zou mogen hebben dan zou ik er een dag taak aan hebben. Ik hoop dan alleen niet dat ze allemaal tegelijk opoe op bezoek krijgen want dat lijkt me dan weer niks he. πŸ˜€ πŸ˜€

  104. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa nee dat zou betekenen dat je een weekje flink moest afkicken hahaha;)

  105. epie zegt:

    tja peter was je maar mohammedaan en had je maar een harem.

    ja en………….. je rot lopen naar de etos

  106. Peter zegt:

    @Epie. Hahahahahahaha, ik zie het al helemaal voor me dat ik met een grote tas van het kruitvat “ik wil niet naar de etos daar stinkt het te hard naar parfum en het kapitaal van AH” loop met daarin allemaal maandverbandjes en tampons voor de dames uit mijn harem. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  107. Emmelinda zegt:

    Bij AH kun je het ook thuis laten brengen hahaha;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

