Sssssst!

Van school kregen we eens een opdracht.
We moesten thuis een stuk tekst opzoeken dat we in de klas moesten voorlezen. Wanneer de klas door je leesvaardigheid stil bleef, kreeg je een voldoende. Hoe stiller des te hoger je punt.

Tjemig…dan heb je een probleem. Mijn leestechniek was goed. Dat zou geen probleem zijn. Maar er waren een paar klasgenoten die vast en zeker roet in het eten zouden gooien. Dus moest ik slim zijn.

En ik was slim. Nou ja, op dat moment. Terwijl anderen het over auto’s, paarden, eten en andere dingen hadden koos ik een stukje “FantasiΓ«n tijdens de sex”.

Ik hoef zeker niet te vertellen welk punt ik gekregen had?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Sssssst!

  1. Peter zegt:

    Nou als ik ga zitten fantaseren krijg ik wel een punt. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    @Brillie; Had ik eigenlijk wel verdiend he? hahaha;) πŸ˜€

    @Peter; whaahaa…waarschijnlijk wel meer;)

  3. Peter zegt:

    Daar laat ik me niet overuit, ben eigenlijk al veel te open en schunnig bezig foei Peter foei. 😦 😦

  4. Emmelinda zegt:

    Ja foei…over de knie! hahaha πŸ˜‰

  5. Peter zegt:

    Over de knie? snik, snik πŸ˜• πŸ˜•

  6. Emmelinda zegt:

    @Peter; nou goed, omdat jij het bent. Leggen we iemand anders over de knie; http://www.xaviersite.com/flash/games/britney-slap.htm πŸ˜‰

  7. Peter zegt:

    You are a naugthy girl. Tjonge wat voor een websites bezoek jij zeg o, o. kwam trouwens tot 40 slagen. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  8. Moeke zegt:

    hahahaha geweldig item dus! Ik kreeg iedereen altijd stil omdat ik een zachte stem heb en ze dus moeten luisteren om me te horen …. πŸ˜‰

  9. Moeke zegt:

    Echt leuke log! Heb in een deuk gelegen erom!!! πŸ˜€

  10. Emmelinda zegt:

    @Peter; Ja stout he? hahaha. Ik had 53 en met dubbelklik 69! hahaha maar goed die laatste is niet eerlijk;)

    @Moeke; Ja dat is ook een goeie! Helaas zit ik qua volume er wel tussen in. Niet te zacht; niet te hard;) Dus moest ik iets slims bedenken hihi!

    Dank je wel voor je compliment;)

  11. Marloes zegt:

    Ik vind het een geweldige actie..ga hem onthouden!! πŸ˜‰

  12. Gerbera zegt:

    Hoi,
    Ik kwam even een kijkje bij je nemen. Ik ben toch wel heel benieuwd naar je punt hoor!! Ik ben klaar met de dagelijkse dingen en ga daarom de lijst van EVBWL-ers maar eens een keertje langs.

    Groetjes,
    Gerbera πŸ˜€

  13. Emmelinda zegt:

    @Marloes; goed idee! Mocht je hem toch kwijtraken dan bewaar ik hem hier voor je;)

    @Gerbera; Lekker is dat he, even een paar logjes langslopen en kijken wat men zoal denkt en doet;)
    Groetjes terug en misschien tot een volgende keer? πŸ˜€

  14. Emmelinda zegt:

    O ja en mijn punt? Dat was een 18+ hahaha;) grinnik….

  15. epie zegt:

    ging dat over een eenender , of zo , of is dat iets voor een andere log

  16. Emmelinda zegt:

    Hahaha weet je he, daar wil ik ook nog eens een stukje over schrijven. Moet ik eerst nog eens goed kijken hoe ie ging en misschien is het beter om eerst te scannen ofzo?;)

  17. ~just_me~ zegt:

    ik schrijf ook vaak over sex πŸ˜‰

  18. Emmelinda zegt:

    Ja hihi ik zag er vandaag weer een staan. Ik kom straks even beter lezen; ik heb even snel rondgesnuffeld op weblogland;)

  19. ~just_me~ zegt:

    jah, het houdt me van de straat he..whahahhaha

  20. Emmelinda zegt:

    Grinnik…en mij ook…heb ik heerlijk wat te lezen;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

