Dag dag!

Een jaar zit boordevol dagen. Haha dat wist je vast en zeker al. Maar heb je er wel eens bij stilgestaan hoeveel bijzondere dagen we hebben?

Er is heel wat te herdenken en te vieren zo door het jaar heen. Het blijft niet bij je verjaardag. Oke, er zijn ook mensen die deze dag het liefst overslaan. Daar is ook wat op gevonden; die geven we een naamdag. Al zou het me niks verbazen als je niet wist wat en wanneer je moest vieren. Weet ik zelf ook niet.

Natuurlijk zijn we ook met zijn allen in het bezit van de maandag t/m zondag. Die zijn in te vullen naar je eigen wensen. Of naar de wensen van je moeder, vader of (dominante) wederhelft. Maar dat is te gewoontjes om te herdenken he? Oke dat beaam ik.

Dan hebben we nog boomplantdag? Wat? Ook niks? Oke, Valentijnsdag dan? Oke, je hebt helemaal gelijk; kost ook een flinke duit. En dan moet je natuurlijk ook nog maar verliefd zijn! Daarbij hou ik helemaal niet van die verplichtingen!

Je huwelijksdag dan? Nou ja niet iedereen is getrouwd. Dus dat is ook al zoiets. En sommige mensen willen er door de vorm van hun huwelijk ook liever niet aan herinnerd worden hahaha.

Tja zo langzamerhand begin je wel buiten de boot te vallen he? Of ben je misschien secretaresse? Dan heb je ook een speciale dag eens per jaar.

Nou goed, ik zal je een ideetje geven. Mocht het nou nog zo zijn dat je jezelf, na het opsommen van al deze bijzondere dagen, nog steeds een vreemde eend in de bijt voelt, dan wil ik je wel helpen. Zo ben ik dan ook wel weer.

Dan wil ik je bij deze uitDAGEN om te klikken! Zo. Ben je nou geschrokken? Was het een traumatische ervaring?

Het is vandaag namelijk de nationale dag van de geestelijke volksgezondheid.
Ja da’s een flinke mond vol he? Het komt er op neer dat er vandaag stilgestaan wordt bij de psychische gevolgen na een ingrijpende gebeurtenis!

Zo, heb jij ook een speciale dag voor jezelf!

Dus snel klikken en je hebt nog een paar uurtjes om deze speciale dag te vieren!
En mocht je deze tip nou te laat lezen. Dat geeft niet….

Dan heb je gewoon een pechDAG!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Dag dag!

  1. ton zegt:

    ’t Is maar net op tijd. Gauw gaan vieren!

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi ja trek de champagne maar alvast uit de koelkast;)

  3. Peter zegt:

    Een speciale dag hmmm, eens even kijken mijn verjaardag vier ik niet, ik ben geen secretaresse, doen niet aan boom plantdag want het barst hier al van de bomen “ik woon in het bos”, Valentine doen we niet meer aan sinds iedereen er aan doet en het commercieel geworden is, mijn trouwdag vieren we ook niet echt en de dag van de geestelijke volksgezondheid vier ik ook niet. Misschien wat vreemd maar ik vier eigenlijk helemaal niks want ik hou helemaal niet van feestjes.
    Nou ja, laat ook maar . πŸ˜‰ πŸ˜‰

  4. minoesje zegt:

    Ik heb een pechdag dus….misschien ook wel leuk om te vieren!!!!
    Proost dan maar!!!!

  5. Emmelinda zegt:

    @Peter; hihi daarom schreef ik die log eigenlijk ook. Ik vier alleen maar de verjaardagen van de kids. Dan heb je het ook wel gehad. Het is alleen zo maf dat er iedere dag wel iets te vieren valt. Vandaar;)
    Dus ik ken het helemaal;)

    @minoesje; Zelfs pechdagen kunnen hele mooie zijn. En de zon schijnt 8) πŸ˜‰

  6. Peter zegt:

    Dat zal wel komen omdat het leven een groot feest moet zijn volgens sommige. De harde werkelijkheid is dat het leven een grote shit is.
    Heb je Tiet veur leve wel eens gezien? daar zat een prachtige speuk in. De wereld is plat de wereld is rond hij liek van goud moar is van stront. En zo denk ik ook over het leven. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  7. Emmelinda zegt:

    Hihi nou weet je, ik vind dat veel dingen stront zijn. Echt. Maar ik blijf toch ook vaak optimistisch de wereld rondkijken. Ik bedoel, ik maak het me dan zelf wel gezellig. Snap je wat ik bedoel? Ik sta nooit somber op maar word somber gemaakt!;)

  8. Peter zegt:

    Nou dan zal ik je maar verder niet vervelen met mijn depressie want daar wordt je misschien ook depri en dat is niet de bedoeling. Ik snap er trouwens nog steeds niks van met die foto’s maar dat zal wel aan mij liggen, hahahaha. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  9. Emmelinda zegt:

    Ah nee joh, vervelen doe je me daar niet mee. Ik weet ook wel wat dat is hoor. Ben niet voor niks zonder werk komen te zitten;)

    Weet je wat? Ik zal eens kijken hoe dat werkt op photobucket. Misschien kan ik je ermee helpen? πŸ˜€

  10. Peter zegt:

    Thanks je bent een schat. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  11. Emmelinda zegt:

    Hihi nou ja bedank maar als ik er uit ben;) hihi

  12. Peter zegt:

    Hier zit ze weer te blozen. πŸ˜€ Hahahaha.

  13. Emmelinda zegt:

    grinnik; niet verder vertellen he?;)

  14. JC zegt:

    Hahahaa, leuk! goeiedag heb je ook nog!

  15. Emmelinda zegt:

    Oh hahaha ja da’s waar ook! Die heb ik het liefst;) πŸ˜€

  16. Lia zegt:

    Als je ziek bent en in ”geleende” tijd leeft, ben je blij met elke dag en ”vier” je elke dag.

  17. Emmelinda zegt:

    Yep dat is o zo waar! Daar zouden we eigenlijk een slogan van moeten maken en op de site zetten he?

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

