Geboorte!

Met grote blijdschap geven wij kennis van de geboorte van onze nieuwe website.

Tjemig de Pemig

Gewicht: 50 kb
Lengte: 17’inch
Geboren op 12 oktober 2004
Tussen Dieren en Eindhoven om 22:05

Kind van Gompie en Emmelinda

Bezoek is van harte welkom!

Ssst…op het moment slaapt hij nog dus veel is er nog niet. Hij is immers net geboren.
Maar hij gaat groeien, vast en zeker!
Kom maar regelmatig even spieken! Maareh…op de tenen lopen he?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

0 reacties op Geboorte!

  1. Peter zegt:

    Wat heb jij gedaan Emmelinda? Was het een zware bevalling of viel het mee. Ik zal hem toevoegen aan mijn links. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik…nou hij was er uit na een flinke zucht hahaha.

    Hihi dank je wel. Dat is super want je weet nog helemaal niet WAT je in je links zet hihi. De bedoeling is om er allemaal links, gekke foto’s, vraagstukken en plaatjes op te zetten zodat watzegjemenou en weetikud alleen voor zelfgeschreven weblogjes blijft;)

  3. Peter zegt:

    Maakt mij geen reet uit. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  4. Emmelinda zegt:

    Oke, zetten we die er ook op;) hahaha

  5. minieboe zegt:

    maak het jezelf maar moeilijk…ik heb er ook twee – eh een van mezelf en een met twee andere dames, maar het is een dagtaak!

  6. Emmelinda zegt:

    Ja hihi ik weet het. We runnen ook samen een paar cluppies bij HetNet;)

  7. Huismuis zegt:

    leuk!!! En wat een lief kaartje. πŸ˜€

  8. Emmelinda zegt:

    Ja een schatje he? Ik moet er ook steeds naar kijken hihi. Is weer eens wat anders;)

  9. Peter zegt:

    Wat is eigen het geslacht of moet dat nog worden uitgevonden?
    Ik vind het wel een leuk kindje hoor. Misschien dat ik over een tijdje er ook nog een bij neem over 18+ want het is erg leuk om te schrijven over seks. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  10. Emmelinda zegt:

    Eh we zoeken nog eigenlijk naar het geslacht. Heb het beeldscherm al uit elkaar geschroefd om te zien of er ergens een slurfje aan vast zit hahaha…

    Jaaa is het ook. Eigenlijk hou ik me hier een beetje in. Moet wel leesbaar blijven voor iedereen. Maar soms kom ik op een weblog waar ze er gewoon open over schrijven en dan denk ik: Tja waarom niet. Tis toch ook een deel van je leven? Toch? hahaha. πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

