Reclame!

Ik zie en hoor net op televisie dat de Tokkies een eigen reclame krijgen.

Ja echt! Ze spelen er nog in mee ook! Ik heb de primeur net gezien.
Morgen komt het spotje voor het eerst op de buis.

Grinnik…ik moet lachen want ik zie het al helemaal voor me met deze asociale familie bij de opnamen…

Werd er eindelijk eens geoorloofd K CUT geroepen!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Reclame!

  1. Peter zegt:

    Emmelinda foei toch, zoiets zegt een dame toch niet.Hahahahaha. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Hahaha…dat zeg je goed; een DAME zegt dat niet hahaha;)
    Dan moet je niet bij mij zijn hahaha;) 8)

  3. Sassefras zegt:

    om de een of andere reden heb ik al lang het gevoel dat die hele familie niet bestaat, maar dat het in scene is gezet.

  4. Emmelinda zegt:

    Jaaaaa heb jij dat ook? Ik kan niet precies aangeven waarom ik dat denk. πŸ˜• πŸ˜‰

  5. dolf zegt:

    HAha dat zou wel mooi zijn ja, maar goed, ze doen het wel goed, eigen reallife soap, eigen reclame, ze zijn in te huren. Voor een groep mensen die een jaar geleden nog niks voorstelden, hebben ze het best goed voor elkaar!

  6. femke zegt:

    Ik moet me denk ook a sociaal gaan gedragen…word ik misschien ook nog bekend πŸ˜‰ Heb je trouwens even gelinkt πŸ™‚

  7. Emmelinda zegt:

    @dolf; Juist! Als het idd allemaal echt is hebben ze nou toch echt geluk. Die Hanna zag er gisteren een beetje toonbaar uit. Dat wil toch ook wat zeggen;)

    @femke; Ja mijn moeder zei altijd; de brutalen hebben de halve wereld en zie nou;) Maar goed, ik zou toch echt niet met ze willen ruilen hihi.

    Thanks, link ik jou strakkies ook, nog ff een button maken;)

  8. Emmelinda zegt:

    Zooooo Femke, je staat er bij;)

  9. lia zegt:

    ik heb al ff geen log geschreven, ik ben ziek geweest, maar morgen komt er een nieuwe hoe krijg ik iedereen nou zo ver dat ze weer gaan kijken? er komt volgens mij niemand meer heb jij suggesties?
    groetjes lia

  10. Emmelinda zegt:

    Ben je weer helemaal opgeknapt? Gelukkig maar!

    Ehm…ik weet niet waar je zelf altijd gaat kijken maar die loggers hebben jou dan ook al een poosje niet meer gezien. Toch? Dus denk ik dat ze eerst moeten zien dat je er weer bent. En wanneer jij een log plaatst zien ze dat ook op het portal. Daarbij blijven de echte fans wel tsjekken of je er weer bent, alleen zie je daar misschien zelf weinig van;)

  11. Kevz zegt:

    Het is een grappige reclame, maar blijf erbij dat die mensen uitgebuit worden. Ze hebben het zelf niet door, omdat hun iq niet hoog genoeg is.

  12. Emmelinda zegt:

    JUIST! Is bij die reclame toch duidelijk? Ik bedoel, zoiets laat je je toch niet zeggen? Al is het voor poen? Ik moest lachen en tegelijkertijd hield ik mijn hand voor de mond hahaha…

  13. roosmelief zegt:

    Die mensen zijn ineens rijk! Dat gun ik ze niet! πŸ˜‰

  14. Emmelinda zegt:

    Ongelooflijk he? Terwijl mensen zonder geld dieper in de schulden zakken vullen zij hun zakken…als het allemaal al waar is;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

