Ff opbiechten…

Ik moet iets opbiechten. Niet doorvertellen hoor. Tis nogal pijnlijk.

Het neemt nou giga vormen aan! Het groeit de spuigaten uit! Er is ook geen lijn meer in te zien! Het is nog nauwelijks kaal te noemen op die plaats; er groeien allerlei bergjes!

Pff het is ook gewoon niet bij te houden. Dagelijks ben je er mee bezig maar voordat je er erg in hebt is het weer hetzelfde liedje!

Ik moet toch gauw eens op zolder de gekleurde was gaan doen!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Ff opbiechten…

  1. Lia zegt:

    laat ik nou hetzelfde probleem hebben als jij, ik zit me te bedenken dat het er nu echt van moet komen, maar ik vind steeds wel een exuus om het nog even uit te stellen.
    het gaat wel weer met me hoor.
    Groetjes lia

  2. Emmelinda zegt:

    Ik heb vanmorgen alweer een berg gewassen. Maar ja daar hoef je niks mee te doen. Alleen maar ophangen. Zo gebeurd. Daarna begint de ellende….zucht.

    Blij dat het weer beter gaat met je meis!
    groetjes terug!

  3. Sassefras zegt:

    Ik ken het verschijnsel, alleen dan met de strijk. Het gekke is dat ik er helemaal geen hekel aan heb. Maar ja, de creatieve kant trekt net altijd ff harder als de huishoudelijke kant ๐Ÿ˜€

  4. Emmelinda zegt:

    Jaaaa ik weet het. En tijdens de strijk zet ik de plank zo dat ik tv kan kijken. Dus eigenlijk heb ik niet eens door dat ik aan het werk ben hihi. Daarbij vallen me dan wel eens dingen in die ik kan gebruiken voor webloggen. Goh ik geloof dat ik morgen maar eens moet gaan strijken…..hahaha;)

  5. jet zegt:

    Het houdt nooiiiiiit op ๐Ÿ˜ฆ

  6. Emmelinda zegt:

    Nee zucht…ben vanmorgen maar eens begonnen. Braaf he? Maar ja er stond wel weer een masjiene te draaien vanmorgen… ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜ฆ

  7. lianne zegt:

    hihihihihi das ook toevallig….ik heb net een mount everest aan was zitten opvouwen en de volgende lading hangt alweer….allemaal kinderkleding,dus moet ook gestreken worden….ZUCHT!!!!! ach ja het houdt me van de straat he? hihihi ๐Ÿ˜€

  8. Emmelinda zegt:

    Hihi het houdt me van de pc…dat vind ik veel erger hahaha;)
    Een nieuwe berg hangt al op me te wachten aan de waslijn. Maar ik doe net alsof ik het niet zie hahaha. De kinderkleertjes moet ik nog strijken. Gelukkig zijn dat nog kleine maatjes (nou ja 134 en 140) dus is dat zo weggestreken;)

  9. wendy zegt:

    Toevallig heb ik mij van de week weer gestort in het strijken en opvouwen van de enorme berg was…..Het wassen en het drogen is eigenlijk wel te doen, alleen daarna he…Nu gaan we volgende week op vakantie dus ik wil gewoon de boel klaar en schoon hebben, dus dan ga ik er ff flink tegenaan, alleen er komt geen einde aan, heb nu weer een trommel vol en de droger vol en net een lading uit de droger en het wasrek gehaald…….

  10. Emmelinda zegt:

    En het ergste is…ik neem me iedere keer weer voor om het bij te houden! Brrr het is gewoon ongelooflijk. Het groeit nog harder dan onkruid hihi;)

    Een troost is er wel; zo te zien hebben wij niet alleen dit probleem;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

