Doordenkertje

De juf van de peutergroep kondigt in het zweethok haar leerlingen aan. Ze vertelt dat ze een toneelstukje doen. Dan komt de titel:

“Victoria en haar fluit”

Een gelach stijgt op van achter uit de zaal. Stelletje doordenkers! Aan het gekakel te horen houdt menig ouder het niet droog.
De kinderen kijken verwonderd naar de ouders. Wat viel daar toch te lachen?

Tja, de reden zullen ze nooit te horen krijgen…

Daar kunnen ze met z’n ALLEN naar fluiten

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Doordenkertje

  1. lianne zegt:

    hihihihihi,ja solly hoor ik ben ook zo’n doordenker ik zou ook zeker in de lach geschoten zijn hihihi πŸ˜€ πŸ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor…ik stond namelijk ook te lachen. Het kwam er ook zo maf uit. En dan zie je zo’n heeeeel onschuldig krullebolletje met een muziekinstrument lopen hahaha…was echt te gek! πŸ˜‰ πŸ˜€

  3. Peter zegt:

    Hahahahaha, mijn oudste (7) weet al wel wat er dan bedoelt wordt en zou ook dubbel liggen. Beetje een bij de handje maar dat geeft niks. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  4. Emmelinda zegt:

    Inderdaad…heerlijk juist! Mijn jongste heeft wat dat betreft het allemaal eerder door dan oudste;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

