Ehm..*schaamschaam*

Ik hou er eigenlijk niet van om te bedelen.
Maar ik doe mee aan een poll wie de leukste weblog heeft.
Natuuuuuurlijk ben ik de winnaar, dat weten we allemaal wel hahaha;)
Mocht het nou zo zijn dat je mij een ongelooflijk groot plezier wil doen…
Dan is hier de url

(De poll staat in de rechterkolom, bijna onderaan…ff scrollen dus;).)

Ik zou het heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lief van je vinden

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

0 reacties op Ehm..*schaamschaam*

  1. Mijn stem heb je hoor! Wat een leuke log heb je! ๐Ÿ˜€

  2. Lia zegt:

    sssssst ik heb op jou gestemd………….

  3. lianne zegt:

    mijn stem heb je ook hoor ,heb het gelijk eventjes gedaan! ik hoop dat je wint!! ๐Ÿ˜€

  4. Emmelinda zegt:

    DANK JE WEL Lieve schatten…jippieeee ik ben er zo blij mee!
    *maakt rondedans*

    Kinderachtig van mij he? Maar ik ben zo benieuwd naar het resultaat!

    Nogmaals; allemaal bedankt *KUSKUSKUS*

  5. Emmelinda zegt:

    Tis nu nog een gedeelde 4e plaats…spannend he? hihi ๐Ÿ˜€

  6. Duuk zegt:

    Op jou gestemd, al was het maar vanwege die mond………

  7. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Duuk! Is maar goed dat ik mijn tanden eerst even gepoetst had he? hahaha;)

  8. Teleguppie zegt:

    Mijn stem heb je ook hoor

  9. Emmelinda zegt:

    Thanks! Daar ben ik heeeeel blij mee ๐Ÿ˜€

  10. Sassefras zegt:

    Natuurlijk heb ik op jou gestemd! Was een overbodige vraag ๐Ÿ˜€

  11. Emmelinda zegt:

    Joepieeeeee…wat een schatten zijn jullie toch! Joechei-joekelei en ik ben zooo blij *kus*

    Dank je wel Sassefras!

  12. Peter zegt:

    Hahahahahahaha, heb ik weer. Ik dacht in eerste instantie dat er stond schaamhaar en toen ik het hele stukje had gelezen drong het tot mij door dat er stond schaamschaam. ๐Ÿ˜€ Goed lieve Emmelinda, eerst even wat anders, HOERAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb weer normaal beeld. Het probleem lijkt dus opgelost ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ Wat betreft mijn stem, die heb je natuurlijk want ik heb hier de laatste tijd werkelijk krom gelegen van het lachen. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  13. Emmelinda zegt:

    Whaahaa nou ik moet je eerlijk bekennen, en dat is nogal maf want ik schrijf ze zelf, dat ik bij het teruglezen dit ook las whahaa…is dat nou niet erg? ๐Ÿ˜‰

    Grinnik…ik had aan Gompie gevraagd wat hij zag en hij bleek er ook last van te hebben. Ik niet maar na het legen van de cookies wel. De klok is verdwenen. Dus het is opgelost. Dank je wel trouwens dat je er naar vroeg, dingen die niet doen wat ze moeten doen vind ik lastig hahaha;)

    Hihi dank je wel, dat is het grootste compliment dat ik in tijden gekregen heb! ๐Ÿ˜€

  14. natasja zegt:

    leuke site!ziet er vrolijk uit.Leuk gedaan met die bloemenlink

  15. Emmelinda zegt:

    Dank je wel voor je compliment! ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

