Smak skrunch kwijl…

Soms rijden we wat af om een lekkere maaltijd te kunnen bemachtigen. Natuurlijk ligt er genoeg om de hoek maar om de een of andere reden is dat niet speciaal genoeg.

We rijden zo nu en dan naar Belgiรซ om een lekkere hambo te verorberen. Nee niks te mcDrekken…Quick heet dat daar. Echt vlees en het smaakt zooooo lekker! Alleen al voor de sauzen zou je er heen gaan! Omdat het niet naast de deur ligt eten we een hele berg. De auto zucht haast wanneer we weer instappen wegens tijdelijke overtollige kilo’s.

Iets dichter bij de deur maar nog altijd goed voor zo’n 65 kilometers heen (en dus ook weer terug hahaha) is een veredelde snackbar. Je kunt er goed zitten en wow…dan heb je die uitjes nog nooit geproefd. Het is een of andere geheime receptuur (helaas, we hebben geprobeerd om het geheim bij de eigenaar te ontfutselen maar zonder resultaat). Een friet speciaal, waar je me overigens altijd wel wakker voor kunt maken, is gewoon een feestmaaltijd op deze manier.

Nou zoeken we nog een goeie pizzeria. Is er misschien eentje bij jullie in de buurt?

Immers…wat je van ver haalt is lekker

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Smak skrunch kwijl…

  1. epie zegt:

    ik heb er een in rome gezien , is dat te doen

  2. Emmelinda zegt:

    Whaahaa nou vooruit, waarom ook niet?;)

  3. epie zegt:

    trouwens als je vaak naar de quick gaat , kun je beter verhuizen , ik heb nog een huis in de aanbieding op 13 kilometer van de quick.
    vlak bij dirk van de broek een binnenbad , friture altijd bonje,en gezelliheid kent geen tijd in caffiee centraat
    eigentijdse gestutte keuken, en stromend water als het regent.

    ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜›

  4. Emmelinda zegt:

    En vergeet vooral die warme ontvangst in de buurt niet hahaha ๐Ÿ˜‰

  5. Peter zegt:

    Ik weet helaas geen pizzeria want ik dat eet ik zelden en als ik het eet dan haal ik het bij de winkel of maak het zelf maar ik kan je wel een hele goede chinees aanraden als je daar interessen in hebt maar dat stuur ik je dan wel prive. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  6. lianne zegt:

    hier bij ons in vianen heb je een hele goede pizzeria!! wij halen daar altijd onze pizza’s en andere lekkere gerechten,als we ons eens lekker willen verwennen,het heet de middelandse zee en zit op de voorstraat,mocht je het eens willen proberen….het is echt een aanrader!!

  7. Emmelinda zegt:

    Oke, goeie tip. Het is immers niet naast de deur hahaha;)

  8. Emmelinda zegt:

    @Peter; een goeie chinees hebben we gevonden. Al is die verdacht dichtbij dus wie weet wil ik toch wel een ander adresje…het moet immers niet te makkelijk gaan;) hahaha

  9. epie zegt:

    weet zeker dat je vandaag hamburgers aan he eten bent
    waarom hebben ze bij mc donalds nederland van die armoedige fritesaus ,in het buiten land krijg je overal maytonaise

    ook bij burgrerking , is dat nou die smakeloze hollandse gewoonte
    die fritesaus , zal wel ooit uit zuinigheid zijn gelanceerd.

  10. Emmelinda zegt:

    Hihi nee hoor, we hebben vandaag thuis gegeten. Ja ongelooflijk he?

    Op zondag hoef je tegenwoordig niet meer ergens te bestellen…een paar weken geleden stonde we buiten te wachten bij de afhaalsjinees!;)

  11. epie zegt:

    ja dus ik heb je niet zien langszoeven , is fi aan de gang.
    K was net ff in slaap gevalluh , dus ook maar ff naar magdonals , zo n
    salade halen zo n bak gezondheid

  12. Emmelinda zegt:

    Grinnik…en…wassie lekker?;)

  13. epie zegt:

    nee t werd the manderin , nee niet eruug lekker

  14. Emmelinda zegt:

    Die in Geleen trouwens? Was dan toch maar een paar meter doorgereden naar mcDrek;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

