Hier, heb je een paar knuffies…..

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Hier, heb je een paar knuffies…..

  1. Emmelinda zegt:

    Onder andere. We hebben het een en ander bij elkaar geschoten op de kermis hahaha;)

  2. sterre zegt:

    wowwwww wat ontzettend veel!!

  3. Emmelinda zegt:

    Hihi en dan zie je hier maar de helft;) Aan de linker en rechterkant staan er nog veeeeel meer hihi ๐Ÿ˜‰

  4. epie zegt:

    en dan die die ik nog heb

  5. Sassefras zegt:

    Heb je vrijdag dat programma van Jochem van Gelder gezien? Dat kinderen het huis voor hun ouders veranderen. In plaats van rozen, kunnen ze bij jou de muren behangen met knuffels. ๐Ÿ˜€ Stoffig waarschijnlijk, maar wel origineel ๐Ÿ˜‰

  6. epie zegt:

    emmelinda waarom begin jij niet een schiettent , het enige wat je nog hoeft is een kanon.
    je kunt ook met opgerolde sokken smijten

  7. Emmelinda zegt:

    @epie; ja hahaha maar die raak ik niet meer kwijt hiero;) grinnik…
    Maareh…een kanon? Dan zou ik eigenlijk alles tegen die andere muur moeten stapelen…komt het misschien bij die flodders van hiernaast terecht hahaha

    @Sassefras; Ja whoeehaa…dat zou niet eens zo’n stom idee zijn. Ik was in ieder geval al begonnen met het behang op zolder. Nou heb ik mijn eigen knuffelmuur;)

  8. nonnetje zegt:

    hier kun je heel veel kindertjes in arme landen blij mee maken

  9. Rydell zegt:

    Dankje, ik was wel even toe aan een knuffel. Nu kan ik weer tegenaan. ๐Ÿ˜€

  10. Emmelinda zegt:

    Hihi graag gedaan Rydell;)

  11. Peter zegt:

    Ehhh dat was lekker zeg een paar knuffels van Emmelinda. Daar kikker je toch altijd weer van op het. Het is net als koffie “in mijn geval Thee” even een moment van rust. Hahahahaha. Zijn er veel zeg.
    Hadden wij ook maar we hebben op een gegeven moment er een heleboel naar de kerk gebracht voor de rommelmarkt. Ik geloof wel acht grote dozen “kartonnnen, ik zal het er maar even voor de zekerheid bij zetten want met jou weet je maar nooit” en die hebben ze allemaal verkocht voor een euro per stuk. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  12. Peter zegt:

    Zie ik eigenlijk nu pas, jullie hebben een zolder zeg wat lux joh. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  13. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja je kent me al he? Grinnik;)

    Het is dat ze zo leuk staan anders zou ik ze misschien naar een kindertehuis ofzo brengen. Misschien doe ik dat ook nog wel eens. Al staan er ook kleine knuffels van mezelf bij waar ik vroeger mee gespeeld heb!

    Heb je nog iets speciaals gekocht -als aandenken- voor het bedrag wat die knuffels opgeleverd hebben?

  14. Emmelinda zegt:

    Ja echt luxe he? Is onze “inloopkast”hihi. Daar staan een boel kasten. Niet alleen met kleding hoor. Mijn knutselkast staat er ook;)

  15. Peter zegt:

    Nee ik heb ze weggeven aan de kerk en de kerk heeft het geld gebruikt voor de restoratie van ons Maria beeld. Dat was na bijna 60 jaar wel weer toe aan een make-up beurd. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  16. Emmelinda zegt:

    Nou dat vind ik een prachtig gebaar! Super hoor ๐Ÿ˜€

  17. epie zegt:

    nou ja duracell trommelkonijnen , eigenlijk wel iets om de beminde gelovigen wakker te houden

  18. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa Epie…die maken een t*ringherrie…die zouden ze je per direct teruggeven whaahaa….

  19. Peter zegt:

    Reken maar van yes, wij gebruiken alleen Philips batterijen. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  20. Emmelinda zegt:

    Grinnik…wij alleen die goedkope van de Wibra;)

  21. epie zegt:

    nou dat benne varta s met een andere huls witte kat
    en daag me niet it iets over batterijen te zeggen

  22. lianne zegt:

    hihihih het lijkt mijn zolder wel!!! ik heb en mijn kinders natuurlijk..ook zoveel knuffels het lijkt wel of ze zich blijven vermedigvuldigen ๐Ÿ˜‰

  23. Emmelinda zegt:

    @epie; hahaha *daagdaag*

    @lianne; Haha ja heb jij dat ook? Ik ben er zelf ook fout in hoor. Want ik heb er dan wel meer dan genoeg; iedere keer zie ik er een in de winkel die wel oooo zo leuk is. Die MOET en zal mee;) hahaha
    Ik blijf gewoon kind haha;)

  24. Peter zegt:

    @Epie. Kom maar op, zeg eens iets over batterijen. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  25. epie zegt:

    maar peter breek me de bek niet los
    ik leef van en tussen de batterijen
    emmelinda is er ook mee grootgebracht vandaar die tomeloze energie

  26. Peter zegt:

    Hahahahaha, leuk maar ik mocht je uitdagen dus doe ik dat nu kom maar op met die verhalen over die batterijen. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  27. Emmelinda zegt:

    Hahaha epie vertel hem maar van die batterijen voor varkensdinges:P hahaha

  28. Peter zegt:

    Ben benieuwd ????????? ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  29. Emmelinda zegt:

    EPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

  30. Peter zegt:

    sssssssssssst, straks maak je hem nog doof (heelzachtjes getypt.) ๐Ÿ˜‰

  31. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dat is het ‘m nou juist;)

  32. Peter zegt:

    Volgens mij durft Epie niets te vertellen want het blijft zo stil, hij is toch niet ziek he. ๐Ÿ˜‰

  33. Emmelinda zegt:

    Nee hij is niet ziek. Waarschijnlijk zit ie nou moed te verzamelen hihi. Ik zal het hem eens vragen;)

  34. Huismuis zegt:

    Jemig wat een berg knuffels!!! Ik heb er niet zoveel hoor ๐Ÿ˜€

  35. Peter zegt:

    Ach kom nou als hij niet wil hoeft het echt niet hoor maar hij vroeg we hem wilde uitdagen en dat heb ik dus gedaan maar als hij niet wil is dat niet erg hoor even goede vrienden. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  36. Emmelinda zegt:

    @Huismuis; Ja en dan is dit nog maar 1 muur;) hihi

    @Peter; Nee joh…het is geen moeite. Ik denk dat ie het helemaal vergeten is maar hij zal vast graag dat verhaal vertellen hihi;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

