Op het nippertje

Vandaag had ik het plan om een legerkleurige broek bij C&A voor Mies te kopen. Omdat we ook nog naar de bieb moesten en ik het gesleep met die boeken al voor me zag heb ik dat niet gedaan.

We liepen terug van de bieb en in de stad stonden allemaal politiewagens en ook een lijkenwagen.
Bleek, thuis bij nazoeken op internet, dat een man zelfmoord had gepleegd bij C&A door van de roltrappen van de derde verdieping af te springen. Natuurlijk waren er mensen getuige van.

Gatver! Daar hadden wij kunnen staan! Het was namelijk precies rond die tijd dat ik er naar toe had willen gaan! Er ging vanalles door me heen. Het gekke is dat ik op verschillende manieren met zo’n bericht omga. Ik schrik, voel me ellendig maar pep me dan weer op met een geintje. Oude reclameslogans van C&A komen dan weer boven (Je weet welke? Grinnik…dacht ik wel) Niet dat ik het niet minder erg vind wat er gebeurd is hoor. Het is een soort van verwerken, een soort van zelfbescherming denk ik. Ik weet het ook niet.

Een ding weet ik wel;

Ik zal nooit meer achteloos gebruik maken van die roltrappen!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Op het nippertje

  1. Emmelinda zegt:

    Ja moeilijk he…*zucht* πŸ˜•

  2. Peter zegt:

    Oi dat is hard zeg. Dat zou ik nou nooit doen he zelfmoordplegen waar heel erg veel mensen bij zijn. Maar ja het is wel iets waar we de komende jaren steeds meer te maken zullen krijgen want leven is duur en steeds meer mensen hebben geen geld of zitten met psychische problemen. Ik heb ze in Den Haag daarvoor al gewaarschuwd in 2003 maar ja je kunt net zogoed een kudde kamelen toe spreken he, het antwoord blijft hetzelfde, Braaaaaah.

  3. Clueless zegt:

    Getsie, eng verhaal. Zou ik nu dan toch met de trap moeten?

  4. Alida zegt:

    Ik hoorde het gister ook op het nieuws,wat een eng idee zeg,gelukkig heb je het niet gezien….

  5. Emmelinda zegt:

    @Peter; Ja bah en je doet er zo weinig aan. In Den Haag verdienen ze geld zat dus die zullen niet in de sores terecht komen en zulke enge besluiten hoeven te nemen. Toch? Nou ja, minder snel dan.

    @Clueless; Nee ik denk het niet…ook dat is vast een springplank te noemen. Als ze het willen doen, doen ze het toch. πŸ˜•

    @Alida; Nou inderdaad…kwam het toch even goed uit dat ik naar de bieb moest en zoveel boeken moest meezeulen…pffff;)

  6. lianne zegt:

    brrr wat een eng bericht,gelukkig maar dat je er niet bij stond,want volgens mij krijg je dat echt never niet meer van je netvlies af 😦

  7. Emmelinda zegt:

    Nou inderdaad…ik had nou al moeite met die lijkenwagen. Ik besefte vandaag dat ik het nog niet helemaal kwijt was. Brrrr πŸ˜•

  8. Gompie88 zegt:

    Toch weet ik ff de slogan niet meer πŸ˜•

  9. Emmelinda zegt:

    Die fluister ik wel eens in je oor;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

