Boekenpret

In de bieb duikt Mies meteen tussen de dikke boeken. Ze is dol op lezen en heeft in een mum van tijd een dikke stapel boeken bij elkaar gegraaid. Helaas mag ze er maar 10 meenemen. Dilemma. Er moeten dus een paar weg. Hulp van mij wil ze niet.

Stef wil wel hulp. Ze leest wel maar niet zo enthousiast als big sis. Ik geef haar een paar boekjes. Ze kijkt ze snel in en wanneer ze ontdekt dat er eigenlijk meer plaatjes dan letters in staan is ze tevreden. Het moet wel makkelijk gaan. Bij 4 boeken heeft ze er genoeg van. Ik vind van niet en wijs naar een bak iets verderop. Misschien zit daar iets tussen?

Breedgrijnzend komt ze terug. Onder haar oksels zeult ze een paar boeken mee over seksuele opvoeding. Wel veel tekst maar ooo zo veel plaatjes!

Volgende keer moet ik toch maar iets duidelijker zijn…

…wanneer ik haar op de STRIPboeken wijs

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Boekenpret

  1. Peter zegt:

    Hahahahahaha, dit is lachen zeg. Lijk ze op jou of op je man? ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  2. lianne zegt:

    hihihihihi,maar mama,alles over de bloemetjes en bijtjes te weten is ook zo interessant ๐Ÿ˜‰ en dan is niet zij die rode koontjes krijgt! ๐Ÿ˜‰

  3. Lia zegt:

    Het was een tijd geleden dat ik bij je was wezen kijken en voor het gemak geef ik hier even een reactie op je logjes van de laatste tijd.
    Ik heb me bij sommige logjes slap gelachen, meid wat kan jij leuk schrijven, echt een aardigheid om te lezen, ga zo door!!!

  4. minoesje zegt:

    Tja,het is en blijft intressant…….voor jong en oud!!!! ๐Ÿ˜‰

  5. Emmelinda zegt:

    @Peter; Whaahaa…vraag hier in de omgeving maar. Ze roepen haar al met mijn naam. Ze lijkt qua karakter op mij maar ook qua uiterlijk hihi. Arm kind whaahaa 8)

    @lianne; Grinnik, ja ze heeft ook groot gelijk hoor. Ze had al eens zo’n boekje gelezen. Die had ik zelf meegenomen. Ze kwamen met zulke rare verhaaltjes thuis dat ik besloten heb om zelf maar eens de boel uit te gaan leggen hahaha…

    @Lia; Wow wat lief van je! (Leuk je weer te zien trouwens, alles kits?) ik glim nou echt van trots. Jammer dat je het niet kunt zien eigenlijk hihi.
    Dank je wel *smak*

    @Minoesje; Jaaa je hebt helemaal gelijk! Ze heeft ze ook al uit hahaha ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  6. Peter zegt:

    Doe nou niet zo negatief over jezelf joh dat is toch niet nodig. Ik vind je een knappe vrouw en je hebt ook knappe dochters wees daar trots op. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  7. Emmelinda zegt:

    whaahaa dat was ook maar een geintje hoor. Ben nou eenmaal flauw. Maar toch bedankt voor je complimenten;)

    En trots…jaaaaazeker. Mijn mooie meissies…… ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

