O Sole Mio……

Op de middelbare school had ik een tik. Ja oke, ik bezit er nu nog een heleboel maar daar gaan we het nou even niet over hebben (geen cyberspace genoeg weet je wel).
Ik noemde namelijk iedereen “schat”. Nou ja de leerkrachten kregen andere benameningen, dat snap je misschien wel.

Dat niet iedereen doorhad dat het gewoon gebakken lucht was bleek iedere zaterdag. Aan het eind van een stapavond stond “hij” braaf met “O sole mio” een serenade te brengen onder mijn raam.

Eerst dacht ik dat het een geintje was maar toen een wederzijdse vriend een opmerking plaatste viel het kwartje (was toen nog wettig betaalmiddel hahaha).
Shit hee…hoe kreeg ik dat nou weer uit de wereld? Hij was een stapmaatje, verder niks.

In diezelfde tijd liep er een meisje achter me aan. Nee bi was ze niet. Wat ze met mij moest weet ik ook niet maar wat ik met haar moest wist ik wel: koppelen!
Zo gezegd zo gedaan (haha ik hoor hem nog zeggen:”En als ik haar nou niet leuk blijk te vinden?” Waarop ik raad gaf:”Dan kun je het altijd nog uitmaken!”).

Om een kort verhaal toch iets langer te maken; Ze zijn inmiddels getrouwd (na 15 of 16 jaar? Kweetutnietpreciesmeer). Ze hebben samen sinds een jaar een zoontje.

Mooi hoe zulke dingen kunnen lopen he? Wees dus gewaarschuwd;

Gooi niet bij iedere serenade een bloempot naar beneden!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op O Sole Mio……

  1. Peter zegt:

    Ha was jij er ook zo een met van die stop woorden. Ik noemde iedereen dear zelfs later sommige leraren en dat vonden de meeste niet echt leuk want dan trat ik teveel in hun privatie of zo iets. Ik heb vroeger ook heel wat gekoppelt en daar zijn er nu nog twee stelletjes van bij elkaar maar ik ben later zelf ook gekoppelt. Ik zal je later nog weleens uitleggen hoe dat allemaal in elkaar zit want dat was ook weer een moeilijke driehoeksverhouding. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    O grinnik…ja is goed, daar ben ik wel benieuwd naar!

    Ja ik had altijd wel weer een stopwoord. Of ik viel iedereen om de nek…nou ja, ieder die maar een beetje vriend of vriendin was hahaha. Is anders ook zo’n gedoe.

    Leuk trouwens dat koppelen he? Alleen andersom, dus bij mij, werkte het nooit hahaha….raar mens ook he;)

  3. Peter zegt:

    Nou raar mens, het heeft bij mij ook heel erg vaak niet gewerkt maar deze “mijn vrouw dus” was precies de goede. ’t is alleen nu nog de vraag of dat voor altijd is maar dat denk ik wel maar je weet maar nooit tegenwoordig helaas. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  4. lianne zegt:

    leuk is dat he ? koppelen,heb ik ook zeer regelmatig gedaan alleen die relaties zijn later op niets uitgedraaid…..ach je kunt ook niet alles hebben he ๐Ÿ˜‰

  5. Emmelinda zegt:

    @Peter; Hihi dus jij bent ook al zo. Liever het werk voor anderen doen dan ontvangen he? hahaha.
    Nee helaas ben je maar van een paar dingen zeker in het leven en dat is nou net iets waarvan je niks zeker weet. Maar goed…als het gevoel goed is zal het wel;)

    @lianne; Ach ja joh, je hebt je best toch gedaan? Het had kunnen lukken hihi. Ik heb er ook meer gekoppeld maar nou net deze is op een huwelijk uitgedraaid;)

  6. Lia zegt:

    kan ook gevaarlijk zijn hoor, koppelen, als het fout gaat wat dan?
    Krijg jij overal de schuld van.

  7. Emmelinda zegt:

    Ja klopt, dat kan ook. Maar ik heb, op dit paar na dan, niet zo maar gekoppeld. Alleen maar als ik wist dat ze elkaar wel leuk vonden. Bij dit paar moest ik gewoon op een of andere manier van ze af hihi. En da’s gelukt hahaha…al mis ik die serenades wel…geintjuh;)

  8. Gonny zegt:

    Hahahaha…..ik heb dat ook eens geprobeerd koppelen…..maar liep helemaal uit de hand…ze hadden alleen maar ruzie..hahahaha…

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

