Jippieeeeeeeeeeeeee

Ik heb de derde plaats! Joechei-joekelei ik ben zo blij!

Dank jullie wel voor je stem! Ik ben supertrots!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

0 reacties op Jippieeeeeeeeeeeeee

  1. jane zegt:

    wat leuk he, 3e van de 227 stemmen!! met nr 4 een stuk achter je!! ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Ja ik vind het super. Ben zo blij als een kind! JOEPIEEEEEEEE

  3. lianne zegt:

    gefeliciteerd hoor!!!!! hartstikke goed ๐Ÿ˜€ ik hoop dat er net zo veel op mijn logje wordt gestemd op 17 december(mag ook meer stemmen zijn trouwens hihihihihihi ๐Ÿ˜‰ )

  4. Emmelinda zegt:

    Dank je wel meis…en natuurlijk ga ik op je stemmen. Alleen kon ik maar een keer stemmen…helaas.

  5. Peter zegt:

    Van harte Emmelinda!! Smak, smak, smak, ๐Ÿ˜› Erg leuk dat je de derde plaats hebt weten te bereiken ik had ook op je gestemd.
    @Lianne.Als je me in December even verwittigt zal ik ook zeker op je stemmen. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  6. Sassefras zegt:

    ๐Ÿ˜€ gefeliciteerd meid ๐Ÿ˜€ onwijs leuk ๐Ÿ˜€ mooie stok achter de deur om zo door te gaan hahahahahaha

  7. Lia zegt:

    Gefeliciteerd emmelinda!!
    Je hebt het verdiend hoor, je web-log vind ik 1 van de leukste!!

  8. Emmelinda zegt:

    @allemaal; *bloooooos* Jullie maken me verlegen hoor hihi. Maar dank jullie wel voor het vertrouwen in mij. Ik ben er heeeeeeeeel erg blij mee!

    Nogmaals dank je wel! ๐Ÿ˜€

  9. Peter zegt:

    Graag gedaan. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  10. Emmelinda zegt:

    ๐Ÿ˜‰

  11. Keezz zegt:

    Gefeliciteerd, je hebt het echt verdiend!

  12. Emmelinda zegt:

    Dank je wel…dat is lief van je ๐Ÿ˜€

  13. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ik las dat de winnaar gefraudeerd had door allemaal links te plaatsen op die weblog en daar de link naar zijn stem in verwerkt had. Ik weet het, het is niet eerlijk, maar stiekum kan ik er niks aan doen; ik vind het zo slim bedacht hihi *schaam*

  14. Peter zegt:

    Hahaha, slime figuur maar wel gemeen want dat kost jou een tweede plaats maar troostje, jij bent mijn nummer 1. log. Wordt het trouwens niet eens tijd voor een nieuwe poll?? ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  15. Emmelinda zegt:

    Ja ik weet het, maar ik vind het niet erg. Ik vind een derde plaats ook goed.;) Ik moet er stiekum om lachen dat er zulke dingen uitgehaald worden om maar te winnen. Knap verzonnen!

    En natuurlijk ben ik zeer vereerd om jouw nummer 1-log te moegn zijn hihi;)

    Jaaaa je hebt helemaal gelijk. Ik ga er eens aan werken! Thanks! Ik moest wel lachen om de uitslag van deze poll hahaha. Misschien schrijf ik er nog wel een log over;)

  16. Emmelinda zegt:

    Ik heb al een nieuwe poll;) Stemmen maar;)

  17. Peter zegt:

    Ha hoeraaaaaaaa!!!! Ik ben dol polls en onderzoeken. Lijkt me leuk om daar een log over te lezen ik wacht gespannen af. Ik mot nou al lachen hahahaha. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  18. Emmelinda zegt:

    Hihi ja is wel een lekker onderwerp om eens lekker gek mee te doen. Misschien morgen. Mijn inspi is helemaal op…erg he? Pfff baal er zo van. Maar goed….zal wel weer komen;)

  19. femke zegt:

    Gefeliciteerd hoor!!!

  20. Emmelinda zegt:

    Dank je wel ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

