Goh…

Is toch lief he…wou Marc alweer een bloemetje voor me plukken..

*KNAK*

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Goh…

  1. Emmelinda zegt:

    En het is al de 2e;) hahaha

  2. Keezz zegt:

    die kerel kent zijn krachten niet…. ๐Ÿ˜‰

  3. Peter zegt:

    Lief zeg van hem.

    ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฆ

  4. Emmelinda zegt:

    @Keezz; Ik vrees dat ik toch eens vezelrijk voedel moet maken hahaha;) geintjuhhh

    @Peter; Ja doen we eens romantisch…krijg je dat whaahaa;)

  5. Peter zegt:

    Is wel erg orgineel hoor maar ik zou het niet graag krijgen. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  6. Emmelinda zegt:

    Giechel dat was ook het ergste; ik moest um zelf kopen…en twee keer breekt ie um doormidden. Nou koop ik maar zo’n goedkope saaie versie hoor;)

  7. Peter zegt:

    Oooh die van de Wibra €2,95. ๐Ÿ˜€

  8. Emmelinda zegt:

    Jaaaa hihi…maareh..de laatste keer hadden ze die niet meer. Toch maar de krant opmaken ofzo hahaha ๐Ÿ˜‰

  9. Peter zegt:

    Nee klopt ze hadden ze bij ons ook niet meer maar wij hebben er al twee. Ik heb net je mailtje gelezen en je bent een lieverd, ik heb ook weer flink gelachen over wat opmerkingen van je. ๐Ÿ˜€
    Ik zal je vanavond nog even terug mailen met mijn antwoorden. Knuffel ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜›

  10. renate zegt:

    Ai, wat een zielig geknakt bloempje! ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜›

  11. Emmelinda zegt:

    @Peter; Sssst zo meteen ga ik nog naast mijn schoenen lopen hoor (en dat meurt nogal whahaa…geintjuh)
    Doe maar rustig aan met mailen hoor (ALS JE MAAR OPSCHIET HAHAHA);) grapjuh ๐Ÿ˜‰

    @Renate; ja *sniksnik* en als ik nou de wc moet schoonmaken krijg ik natte handen;) hihi

  12. Peter zegt:

    Haha zo erg meuren als bij mij kan bijna niet joh. Ik heb je overigens nog niet gemailt want ik doe het ruuuuuuuuuust aan. Bovendien heb ik weer “ja je raad het al” hoofdpijn. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  13. lianne zegt:

    het is wel lief zo bloemetje hihihi

  14. Emmelinda zegt:

    @Peter; Ah arme jij…ik hoop dat je je snel weer iets beter voelt..of een heleboel. Mag ook;)

    @lianne; ja fleurig he? ๐Ÿ˜‰

  15. femke zegt:

    Hij heeft in ieder geval geen water nodig ๐Ÿ˜‰

  16. Emmelinda zegt:

    Whaahaa gelijk heb je. Terwijl IK er juist van opfleur als ie zijn werk in het water doet;)

  17. epie zegt:

    nou heb ik al zes keer proberen te reageren met de vraag of dit de
    enige play boy is die marc vernield , maar nou is het natuurlijk voor mij geen leuke omerking meer

  18. Emmelinda zegt:

    Maar voor mij wel hahaha;)

  19. Emmelinda zegt:

    Ennuh…natuurlijk is dit de enige playboy…zou toch zonde zijn van al die mooie advertenties??? hahaha ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

