En weer een limerick…

Een sigarettenverkoper te AlkmaarVond zijn maandlasten veel te zwaar.

Hij stak zijn winkel daarom in brand
Doch de verzekering dekte geen pand

Zo was hij uiteindelijk zelf de sigaar!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op En weer een limerick…

  1. Peter zegt:

    Hahahaha, die is grappig en misschien ook een beetje wrang want ik heb vorig jaar over zo’n voorval gelezen. De man is pas veroordeeld wegens fraude. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi thanks;)

  3. Emmelinda zegt:

    Oei Peter, dat meen je toch niet? Maar het gebeurt vaker dan we denken. Helaas ๐Ÿ˜ฆ

  4. Peter zegt:

    Ja dat meen ik wel. Het was een een sigeren winkelier uit Ede. Zijn winkel liep al slecht en toen hij ook nog eens een hoge OZB aanslag van de gemeente binnen kreeg sloegen blijkbaar alle stoppen door bij die man. Hij heeft een jerycan benzine gekocht en die leeg gegooit in zijn winkel waarna een sigaren peuk de rest deed. Hij heeft daarvoor euh even kijken…………

    3 jaar gevangenisstraf gekregen en een boete van 120.000 euro wegens een poging tot fraude bij zijn verzekeraar. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  5. Sassefras zegt:

    heerlijk om iets vrolijks te lezen, knapt een mens weer van op ๐Ÿ˜‰

  6. Emmelinda zegt:

    @Peter; (oeps…als ik de plaatsnaam Ede zie denk ik meteen aan de limerick die hier nog ligt te wachten hihi) Allemachtig! Dat is nogal wat. Maar het zal de eerste en de laatste niet zijn. Soms worden ze zo getreiterd door de belasting of door het ontbreken van eigen hersencellen dat ze niet meer weten wat ze doen moeten…pffff

    @Sassefras; Juist! Jij zegt het! Ik ben de laatste dagen een beetje van slag geloof ik. Ik wil weer een keer een vrolijke noot. Wil niet zeggen dat ik er luchtig over denk wat er allemaal gebeurt hoor;)

  7. Peter zegt:

    Waarom denk je dat ik pas al die geintjes op mijn log had staan. Als ik een comedy kijk kan ik vaak niet eens meer lachen om een goeie grap omdat me de beelden van alle ellende die nu gebeurd nog voor ogen staan. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  8. Emmelinda zegt:

    Ja ik weet het; ik heb er zelf ook last van. Zo sterk dat er gewoon amper een log naar boven komt. Maar het komt weer een beetje terug….misschien heb ik nu even het dieptepunt gehad;)

  9. Peter zegt:

    Hhmmmm, als je boven bent gooi dan even een touw naar beneden dan kan ik ook naar boven klimmen. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  10. Emmelinda zegt:

    Ja zeker weten! Ik heb ook te hard geroepen. Lag om half 3 nog wakker te wezen. Heb wel een paar limericken liggen verzinnen hahaha…is het toch ergens goed voor geweest. Al moet ik er een paar schuren en oppoetsen;)

  11. Peter zegt:

    Jij ook nog zo laat wakker. Ik ga de hele week al zo’n beetje om 04:30 naar bed want ik kan de slaap toch niet vatten. Overdag voel ik me dan geratbraakt en val na het eten s’avond in slaap in mijn stoel.
    Nou Ja misschien dat het volgende week wat beter gaat want het weekend wordt ook weer een puinhoop met al die verjaardagen. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  12. Emmelinda zegt:

    De ene keer kan ik de slaap niet vatten omdat ik lig te piekeren en de andere keer ga ik braaf mee naar bed en dan heb ik eigenlijk nog energie teveel over hahaha…dan kan ik ook niet in slaap komen.

    Eigenlijk kan ik dan veel beter achter (of voor) de pc gaan zitten…alhoewel…dan slaap ik helemaal niet meer;)

    Zijn het allemaal opzit-en-pootjesgeef-verjaardagen of zijn ze wel leuk? Ik wens je in ieder geval sterkte en hoop dat je je inderdaad volgende week beter voelt!

  13. Gerdien zegt:

    hahahahQ!!! grapsig!

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

