Logisch!

Logica van Stef (8 jaar):

“Ik ben goed in rekenen want de mensen rekenen op mij!”

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Logisch!

  1. brigitte zegt:

    Ik vind het wel een goeie ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Ja he? hihi…vond ze zelf ook hahaha…ze zat zo tevreden te grinniken;)

  3. Peter zegt:

    Hahahahaha, om je te bescheuren. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  4. Jaap zegt:

    hahahahaha dat is een hele wijze! 8) ๐Ÿ˜€

  5. Emmelinda zegt:

    Hihi ja ze doet soms wel alsof ze niks begrijpt;) ๐Ÿ˜€

  6. Peter zegt:

    Goh dan lijkt ze op mij dat doe ik ook wel eens, hahahahaha. ๐Ÿ˜€

  7. Emmelinda zegt:

    Grinnik…handig is dat he? hihi ๐Ÿ˜‰

  8. Peter zegt:

    Ja soms komt het verdomd goed uit. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  9. Emmelinda zegt:

    Hihi, kinderspel he?;) hahaha

  10. Peter zegt:

    Tja er zit nog altijd een kind in mij ja. ๐Ÿ˜€ Ladidadidaaaa!! ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  11. Emmelinda zegt:

    Houden zo Peter! Ik heb dat ook en ik vind dat heerlijk. We kunnen nog lang genoeg volwassen zijn. Toch?;)

  12. Peter zegt:

    Absolutely. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  13. Emmelinda zegt:

    Grinnik…en volgens mij ga ik in het bejaardentehuis lekker verder. Rollatorraces starten ofzo;) hahaha

  14. Peter zegt:

    Bejaardenhuis?? Daar krijgen ze mij niet in maar ik weet wel dat ik nog lekker verder ga met het op de kast jagen van winkeliers want daar kan ik echt van genieten. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  15. Emmelinda zegt:

    Jaaaa hahaha…goed idee! Heerlijk om je lekker te laten gaan! ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

