Psssst weer een limerick!

Een voldragen baby te Edehing nog half uit de schede

Moeder nam een hap lucht,
dacht aan haar ongeboren vrucht

en lanceerde het kind stante pede.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Psssst weer een limerick!

  1. Peter zegt:

    Hahahaha, doet me denken aan de geboorte van mijn eerste dochter, die kwam er ook gelanceerd uit. De zusters konden haar nog maar net opvangen. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  2. epie zegt:

    we want more.
    nou peter emmy was ook zo n snelle (toen)
    en haar broertje was nog rapper

    haar broertje heb ik opgevangen bij gebrek aan een zuster.
    ik ruik nog de koffiegeur uit de monden van de doktoren , die
    liever koffie dronken dan naar een aanstaande vader
    te luisteren dat het wel weer eens snel zou kunnen komen.

  3. Emmelinda zegt:

    @Peter; hihi zoals je hierboven al kunt lezen heb ik zelf ook zoiets geflikt vroeger hihi;)

    @epie; Grinnik en toch kan ik me daar iets bij voorstellen. Die horen bij iedere bevalling zeggen dat het kind er wel eens snel aan kan komen;)

  4. Peter zegt:

    Horen ze te zeggen ja maar of ze het ook doen is een tweede want de meeste dokters zijn tegenwoordig drukker met hun spelletje golf dan met hun patienten. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  5. epie zegt:

    ja emmelinda en weet je wat ze vroegen aan een zenuwachtige vader
    die bijna verward zat in een navelstreng ????

    was het een stuitligging , wist ik veel trouwens , eigenlijk een stomme vraag als een kind er uit floept

  6. Emmelinda zegt:

    @Peter; ja zucht….als je ook die medische missers hoort. Oke er gaan natuurlijk een heleboel dingen goed…maar pffff

    @epie; wat een ongehoorzame kids heb jij toch eigenlijk hahaha;)

  7. Peter zegt:

    Zeg dat ja pffff. Ik hoorde pas dat een arts iemand zijn zaad bal had verwijderd terwijl hij kwam voor het knippen van zijn amandelen. Volgens de arts was het de schuld van de zuster die hem de operatie kamer had binnen gebracht want de patient lag verkeerd om. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  8. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa…oh eh…dat was geen lach-uitbarsting hoor *schaam*
    Tjemig het zal je toch gebeuren!

    Ik weet ook nog een nieuwsbericht waar ik erg van geschrokken was toendertijd. Toen werd er bij een man een been geamputeerd. Maar het bleek het verkeerde been te zijn…dus moest dat andere been er ook nog af. Ai…doet me nog pijn als ik er aan denk…en ik heb het niet eens hoeven ondergaan! ๐Ÿ˜‰

  9. Peter zegt:

    Tja die kan ik me ook nog herinneren ja, eigenlijk te schandalig voor woorden dat zo sukkel niet even goed kijkt op zijn papieren wat er moet gebeuren. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  10. Emmelinda zegt:

    Ja vreselijk! Het zal je maar gebeuren. En dan het aantal handdoeken of ziekenhuis-instrumenten in buiken ๐Ÿ˜ฆ

  11. Emmelinda zegt:

    En dan erger ik me altijd wanneer ze achteraf zeggen:”Tja is mensenwerk. Waar gehakt wordt vallen spaanders”…aaargh!

  12. Peter zegt:

    Hahahaha, sorry hoor maar waar gehakt wordt vallen spaanders in een ziekenhuis?? ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ Ik vraag me soms af waarom wij zoveel premie moeten betalen, is dat voor het werk dat zo’n arts doet of voor zijn golf middagje. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  13. Emmelinda zegt:

    Ja ik weet het. Dat denk ik dan ook. Ze kunnen wel een schadevergoeding geven maar pfff die benen ben je wel kwijt! Zo vind ik dus ook dat begrafenisondernemingen ook nooit fouten mogen maken.

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

