Nog een limerick (om het af te leren hahaha)

Een schrijfster uit de Verenigde Statenhield maar niet op met praten.

Men werd gek van haar stem,
en verzocht haar met klem

om het weer gewoon bij webloggen te laten!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Nog een limerick (om het af te leren hahaha)

  1. Peter zegt:

    Hahaha, Leuk ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ Ik ga denk ik het tegenover gestelde doen. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  2. Mieke zegt:

    Hahaha, ๐Ÿ˜‰ leuk

  3. Emmelinda zegt:

    @Peter; ik denk dat ik gewoon eens een boek ga lezen hahaha…DAT is ECHT lang geleden;)

  4. Peter zegt:

    Een boek?? ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜• Hoe zien die dingen er ook al weer uit joh. Het laatste boek dat ik half heb gelezen was van Geert Mak De eeuw van mijn vader. Ik zou graag wat meer willen lezen maar ik krijg er altijd een vreselijke koppijn van omdat ik mijn ogen dan teveel moet inspannen. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  5. Emmelinda zegt:

    En ik ben te ongeduldig. Ik weet niet psies wat het is. Als ik lees moet het ook in een keer uit. Dus het komt er gewoon nooit van. Ach ja, ik vind computeren ook leuker hahaha;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

