De afrekening!

In de stille avond klinkt plotseling kabaal. We schieten overeind van de bank en sprinten naar het raam. Een scooter ligt op de grond. Wat is er gebeurd? Is het een afrekening?

Spannend he, maar nee, ik moet je teleurstellen. Het was gewoon een kwestie van de scooter verkeerd stallen. Door de hobbelige staat van de stoep is het gevaarte gevallen. Geen bloed te zien. Geen afrekening te bekennen. Ja later*.

Het gaat namelijk om een pizzascootertje. Gelukkig ligt ie niet in de kreukels.
Dat kun je vast niet zeggen van de pizza die in de warmhoudbox ligt. Hadden ze hem net zo mooi uitgedost na het verblijf in de hete oven en moest je nou eens zien?
Zou hij zich afvragen of ze hem nog wel willen hebben?

Welnee gekkie! Een pizza is een pizza. Die vragen zich niks af.
Het zou er nog bij moeten komen!

Dan was hij letterlijk EN figuurlijk een *bezorgde pizza geweest!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op De afrekening!

  1. lianne zegt:

    he waar zijn nou al je andere reacties gebleven????? πŸ˜•

  2. Emmelinda zegt:

    Ik had per ongeluk deze log verwijderd hihi…sollie;)

  3. Peter zegt:

    Oh ik dacht al is er iemand met mijn pizza vandoor gegaan maar dat was jij dus, hahaha. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  4. Emmelinda zegt:

    Hihi ja hij was zo lekker;) hahaha

  5. nah
    doe ik zo mn best op ene orginele reactie!

    =zucht=

    was t vermoeidheid?
    was t blonde inval?
    was t je leeftijd?
    (ai.ik vind alle 3 de opties niet zo)

  6. Emmelinda zegt:

    Het was mijn muis…die schoot uit;) Sollie. 8)

  7. Sassefras zegt:

    Heerlijk stukje weer Emmelinda. Ik geniet dagelijks van je stukjes. De limericks zijn bij mij echt favoriet πŸ˜‰

  8. Emmelinda zegt:

    Dank je wel.!!! Je maakt me verlegen hihi. Ik heb de laatste dagen bijzonder weinig achter de pc gezeten. Ik kom dus heel snel weer ff bij je lezen! πŸ˜€

  9. Marijke zegt:

    Hoi Emmy.
    Ik heb je site nu bij de favorieten staan, bovenaan, nu kom ik hier je leuke stukkies lezen πŸ˜€ πŸ˜€

  10. Emmelinda zegt:

    Heeee van harte welkom meissie! Ik hoop dat ik je hier kan trakteren op wat leuke verhaaltjes;)

    *knufff*

  11. Marijke zegt:

    Dat zal zeker gaan lukken πŸ˜› moet wel nog effe gaan kijken hoe alles hier werkt en toe gaat πŸ˜€

    Knuffies

  12. Emmelinda zegt:

    Hihi ja dat is weer wennen he? In de linkercolom zie je de logjes staan die ook zo te lezen zijn door te scrollen en in het archief kun je op datum zoeken;)

    Knufff

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

