Tijdsverschil!?!

Mijn meiden zijn samengesteld uit dezelfde grondstoffen en afgebakken in dezelfde oven. Toch verschillen ze enorm. Niet alleen qua uiterlijk maar ook qua karakter.

Michelle was altijd heel punctueel. Alles moest op de afgesproken tijden en vooral volgens de regels! Ze is zelfs (nou goed, op twee uurtjes na dan, maar dat kan ook mijn fout geweest zijn hihi) op de uitgerekende datum ter wereld geboren. Typisch he?

Stef is een ander verhaal. Die vond alles best. Een uurtje later was ook oke. Maakt toch niet uit? En waarom moest dat allemaal zoals afgesproken? Da’s saai zeg!
Ze is dus ook 10 dagen te vroeg geboren!

Misschien is het je opgevallen dat het hierbovenstaande in de verleden tijd staat beschreven. Dat klopt. Dat heb je goed gezien. Want het IS ook allemaal veranderd.

Mies is nou immers een tiener en zo gedraagt ze zich ook. Regels? Belachelijk! En dat ene…kan dat echt niet morgen pas?
Sinds Stef kan klokkijken zijn afspraken zeer belangrijk en gewichtig. Nou krijg IK op mijn falie als ik waag stiekum flexibel te zijn!

Het is wel eens moeilijk, voor mij! Ben je net gewend aan hun gebruiksaanwijzing, veranderen zij even de spelregels! Tegelijk het liefst en precies andersom!

In één ding lijken ze wel op elkaar. Dat was altijd al zo en waarschijnlijk zal dat ook altijd zo blijven;

Tegen bedtijd hebben ze namelijk smoezen zat en zeeën van tijd!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Tijdsverschil!?!

  1. Gompie88 zegt:

    Grinnik… hoe dat kan veranderen he? Straks is het geheid weer andersom. 😉

  2. Emmelinda zegt:

    Ja dat weet ik wel zeker! Heb ik tegen die tijd weer een log;)

  3. Peter zegt:

    Lieve Emmelinda, ik herken het helemaal maar het is maar net hoe je ermee omgaat. Ik had hier een heel verhaal neergekalkt maar dat beviel me niet dus heb ik het maar weer verwijderd want dat snap niet iedereen. 😉 😉

  4. lianne zegt:

    verbazingwekkend he?hoe snel gebruiksaanwijzingen van kinderen kunnen veranderen!!!!! 😀 😉

  5. ow, kijk nou, treintje was hier ook al
    alleen staan er bij mij de namen “Emmelinda” en “Gompie” bij
    😕

    die meiden van mij zijn in veel dingen t zelfde, maar verschillen in sommige dingen ook als dag en nacht
    leuk om te lezen dat t bij jou ook zo is, vreemd dat t bij je meiden nu precies andersom is
    😀

  6. epie zegt:

    leuke foto trouwens ,

  7. Emmelinda zegt:

    Enig he? En niet eens in scene gezet hihi;)

  8. epie zegt:

    ach dus zo nzeldzaam moment dat je moet koesteren

  9. Emmelinda zegt:

    Vandaar deze foto;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

