Hulp gezocht!

Steffie zit te spelen met poppetjes. Zo nu en dan verzucht ze tegen ons dat het niet donker genoeg is in het huisje. Nou willen we haar best met veel helpen (ja echt wel) maar om smiddags de lamellen al te sluiten gaat toch wel erg ver.

Toch lijkt het zeer noodzakelijk om haar te hulp te schieten (*peng*) want het verzuchten is inmiddels in mopperen overgegaan. Marc besluit om door zijn knieen te gaan en het probleem van dichtbij te bekijken. Doch Stef vind geen van zijn oplossingen goed. Het is en blijft te licht.

We piekeren ons suf en bedenken vanalles. Dichtplakken gaat niet want dan kan ze niet meer met haar vingers in het huisje. Eerst zitten we met de handen in het haar maar geven het tenslotte op en ik grap richting Stef: “Gooi er een doek overheen!”

Warempel…dat is DE oplossing! Een rondslingerende broek kan uitkomst bieden. Ze gooit deze over het huisje. Eindelijk donker! (wij blij en zakken opgelucht terug in de bank).

Meteen haalt ze de broek weer van het huisje (het heeft er maar een paar seconden op gelegen) en speelt verder; “De volgende morgen!”

AAAARGH!*

*Het was namelijk zo dat Stef er een probleem van gemaakt had dat het niet donker genoeg was. Zo kon ze tijdens het spelen geen overgang maken van de ene naar de andere dag…daarom moest het even donker zijn.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Hulp gezocht!

  1. Peter zegt:

    Tja problemen, problemen. Ik ken het en weet zo 123 niet een oplossing. Zal er morgen eens goed over nadenken. Hoe groot is dat huisje?? πŸ˜‰ πŸ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi ik denk dat ik de weblog niet goed geschreven heb. Ik zat al te dubben over het einde;)

    Het was namelijk zo dat Stef er een probleem van gemaakt had dat het niet donker genoeg was. Zo kon ze tijdens het spelen geen overgang maken van de ene naar de andere dag…daarom moest het even donker zijn.

    Het idiote was alleen dat wij daar zowat een kwartier hebben zitten kijken hoe waar haar konden helpen hahaha

  3. Peter zegt:

    Oooooh, dus het probleem is al opgelost of ben ik nu zo duf door geworden door mijn bezoek aan het D66 congres. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  4. Emmelinda zegt:

    Dat kan ik vanuit hier niet zien hahaha;) (Hoe ging het trouwens?) Maar ik zat zelf ook al te dubben of het duidelijk zou overkomen. Het is toch anders als je het ziet gebeuren dan dat je het zo leest. Ik de log aangepast, misschien is het nou iets duidelijker;)

  5. Peter zegt:

    Ik snap er nog niks van maar dat ligt duidelijk aan mij. Het congres was heel erg gezellig. Thema was “wat doet D66 in het kabinet” en dat weten we nu dus. Hahahaha. Ik zal morgen proberen een verslag op mijn log te zetten. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  6. Emmelinda zegt:

    Grinnik..dus je bent heel wat wijzer geworden vandaag? Behalve mijn laatste weblog dan? hahaha.

    Kan ook aan mij liggen hoor. Ben eigenlijk heel erg moe. Had er misschien niet aan moeten beginnen vandaag;)

  7. Peter zegt:

    Ik ben zeker heel wat wijzerder geworden op jou laatste log na dan hahahahaha. Als je moe bent moet je Marc even aan zijn haren naar boven toe slepen en lekker met hem gaan slapen. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  8. Emmelinda zegt:

    Hihi nee die zit hier achter mij te computeren hahaha…dus slepen hoef ik niet. Scheelt weer;) hahaha

  9. Peter zegt:

    Heb je de computer op de slaapkamer staan dan? πŸ˜‰ πŸ˜‰

  10. Pasula zegt:

    Leuk verhaal πŸ˜‰ Er zijn trouwens nieuwe logo’s op Logfrieds4U te vinden. Fijne zondag gewenst!

  11. lianne zegt:

    leuke log weer,wat kan die fantasie toch ver gaan als ze eenmaal in hun spel zitten he? heerlijk om naar te kijken πŸ˜€
    liefs lianne

  12. epie zegt:

    kijk eens in de krant wanneer de volgende zons of maansverduistering is , zet het huisje in de tuin en klaar
    is kees

  13. epie zegt:

    o jee het is 17:57 dadeijk ben ik nog te laat bij de valk voor de avondlichting

  14. Emmelinda zegt:

    @Peter; Yep die staat op de slaapkamer. Die wilde ik niet in de huiskamer. En maar goed ook want het is flink uitgebreid hiero hahaha. We zijn allemaal verslaafd namelijk;)

    @lianne; ja grinnik dat was echt zo maf. Wij denken dat het een soort van noodgeval was. Daarom hadden we er zoveel moeite voor gedaan. Was het alleen daarom hahaha…maf kind hoor;)

    @epie; Nou Stef zag de maan zelfs dubbel (gezopen??? hahaha) kwam doordat we dubbel glas hebben hihi.

    En??? was je op tijd? Bij de Valk?

  15. epie zegt:

    ja ze hadden nog wat over

  16. epie zegt:

    ja triest is dat alle tradities naar de kl..ten , je voelt je er niet meer thuis en dan de appelmoes , moet je zelf in de kom doen.
    en dan de rekening , hier hebben de euro s ook hun slag geslagen.
    ging je er vroeger voor 30 gulden uit , ga je nu met 30 euro minder in je beursje naar buiten , maar wat heeft dit met stef te maken.
    die eet toch meestal spagetti

  17. Keezz zegt:

    whahaha…… tja, da’s kinderlogica…. πŸ˜‰ πŸ˜€

  18. Tiepisch zegt:

    Geweldig!!! πŸ™‚

    Ik wil hier trouwens graag meer zon… Kan je daar ook iets op bedenken????

  19. Emmelinda zegt:

    @epie; zeker weten…vooral die van die Belgen;) hihi. Al ging de macaroni er gisteren ook goed in!

    @Keezz; Prachtig is dat he? Je staat er alleen zelf zo bij te kijken hahaha…;)

    @Tiepisch; *kreun* dat zou ik ook zo graag willen; ik ben die regen wel erg zat eigenlijk. Wanneer ik een receptje heb zal ik een kopie naar je opsturen oke?;)

  20. Sassefras zegt:

    Ik heb me weer gek gelachen om je log. Ik zag het helemaal voor me. Hou vol met dit soort dingen, ik kan er geen genoeg van krijgen πŸ˜€

  21. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel. Het was ook zo maf. Echt weer iets van haar hahaha.;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

