Betrapt!

Zat ik me gisteren nog af te vragen hoe ik het probleem moest oplossen en wanneer ik de koe dan bij de horens zou vatten…lost mevrouwtje zelf het probleem op!

Ja echt! Op tv was een filmpje te zien van een man die voor zijn kids smikkelaasinkopen stond te doen in een speelgoedwinkel. Hij vertelde de interviewer dat-ie niet goed wist wat-ie moest kopen.

“Zie je nou wel!” Riep Stef ineens. Marc en ik keken elkaar aan. Oeps…wat bedoelt ze daar nou eigenlijk? Lang hoefden we niet te wachten op dat antwoord want ze zei uit zichzelf: “JULLIE kopen die kadootjes altijd!”

Ik had al bijna het telefoonnummer van een kinderpsych ingetoetst…stelde me verdekt op achter de bar om de eerste klappen te ontwijken en durfde uit schaamte haar niet aan te kijken.

Niet dat het nodig was. Een tirade bleef uit. Ik kreeg geen scheldkannonade over me heen.
Het enige wat ze er nog aan toe wilde voegen voordat ze op weg naar boven ging was:

“Goh, dan had je ook iedere dag wel iets in mijn schoen kunnen doen!”

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Betrapt!

  1. Peter zegt:

    Hahahaha, dat is echt lachen met die van jou zeg. Hoe opzichtig ik ook doe met dat sniekelaas gedoe die van mij denken nog steeds dat zwarte piet zaterdag hier aan de deur was met een zak rommel want rommel was het wel. Er zijn nu al drie artikelen gesneuvelt. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    😦 Oh echt? Dat is ook sneu zeg! Kun je het nog ruilen?
    Grinnik…sniekelaas is trouwens ook een mooie uitdrukking…eigenlijk nog beter dan smikkelaas hihi.

    Ik vind het nog steeds raar dat hier nou niemand meer gelooft. Eerlijk gezegd heb ik het idee dat er maar eentje spijt van heeft dat het allemaal afgelopen is 8) 8) 8) πŸ˜‰

  3. Lia zegt:

    ik geloof nog steeds in sniekelaas maar ik heb niks gehad, snik snik
    Wat lief dat je op mij gestemd hebt!!

  4. Emmelinda zegt:

    Oh sjielug, issie jou ook al vergeten?
    Ik bedacht me vanmorgen ineens dat het zo ver was om te gaan stemmen en ik had nog gelijk ook hihi. Had ik me dat eens mooi onthouden!;)

  5. Sassefras zegt:

    inderdaad jammer dat Stef er nu niet meer in geloofd. Aan de andere kant, volgend jaar kunnen jullie samen lekker geheimzinnig doen en dat is ook onwijs leuk πŸ˜€

  6. epie zegt:

    wat zien ik witte piet op een kapitein mobilette

  7. Emmelinda zegt:

    @Sassefras; Ja psies en Mies verheugt zich er al twee jaar op om surprises te maken dus die wens komt nou in vervulling;)

    @epie; Hahaha ja even het sinterklaasverhaal aangepast hahaha;)

  8. Siep zegt:

    danielle was alleen maar stom verbaasd!
    mompelde wel een half uur lang
    “maar… maar…als alles nep is..dan is het zo véél!, jeetje….alles is nep ….echt alles….de boekjes…de cd’s, de tc, radio….alles is nep….wat een wΓ¨rk zeg!….zoveel!”

    prachtig!

    ze was niet eens teleurgesteld, maar vond t geweldig om met mijn geld en lootje de stad in te gaan zodat ik ook eens een keer niet wist wat ik kreeg

    top he?

    maarja..na vanmiddag is voor mij ook alles anders

    (zohe, na een jaar nog een reactie op deze log! Bel de krant!)

  9. Emmelinda zegt:

    Ja dat had Mies ook. Die leek meer op een goudvis zonder water, zo zat ze te happen naar lucht. Ze wilde vanalles vragen maar ze moest ook heel erg lachen. Ik weet nog dat ik zoooo blij was dat ze niet boos werd ghehehe.

    Ja en vond Danielle het niet heerlijk dat JULLIE een geheimpje hadden? Dat was hier dus wel. Grote meiden onder elkaar πŸ˜‰

    Is toch ergens wel jammer he, dat het op sinterklaasavond moet. Maar goed, zo was het bij Stef dus ook gegaan. Nog voor de pakjes overigens πŸ˜‰

    (Hahaha ja ik ben er heeeeel blij mee ghehehe ;))

  10. MIEP zegt:

    Ook wij staan dit jaar voor dat dilemma.
    Wij hebben sterk het gevoel dat Bastian het allemaal wel weet, maar nog graag gelooft. Wat meot je daar nou mee? Vandaag vertellen? Morgen? Pakjesavond is al geweest, alhoewel stiekum doen we e vanavond nog een kleintje achteraan!
    Niet dat de kinderen nog niet overladen zijn met kadooten! Dat zijn ze wel… Maar ja, het is zo leuk om te geven!

    Groetjesssssssssssssssssssssss

  11. Emmelinda zegt:

    En andersom komt dus ook voor. Dan weten ze heel goed dat het een grote leugen is en TOCH staan ze weer helemaal midden in het verhaal.
    Het is moeilijk. Ik had ook zoiets van ik plak er nog een jaartje tegenaan. Maar net zoals bij Mies hoefde ik ook bij Stef niet lang na te denken en werd het voor me gedaan πŸ˜‰

    Jaaaa ik heb vanmiddag nog zitten denken om toch nog even de stad in te lopen. Maar het wordt wel te gek…met de kerst ligt er al zo’n berg πŸ˜‰
    Och misschien….misschien koop ik er voor de kerst nog wel iets bij. Gewoon omdat ik het ook zo leuk vind πŸ˜‰

    Greetzzsz

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

