Helpend handje???

Steffie heeft bij een vriendinnetje gespeeld en mocht daar aan tafel schuiven.
Wanneer ik haar later opgehaald heb en mijn jas aan de kapstok hangt, is het tijd om voor onszelf ook eten in een pan te gooien.

Ik haal het vlees uit de verpakking en wil dat in de pan doen. Stef ziet dat en hulpvaardig schiet ze toe. Ik ben het er niet zo mee eens. Ik heb haast en met dat vuur weet ik het allemaal niet zo.

Stef legt mijn bezorgd gemompel heel anders uit. Ze kijkt me ondeugend aan en zegt:
“Als het mislukt heb ik tenminste al gegeten”

En bedankt!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Helpend handje???

  1. epie zegt:

    l histoire se repete , dat is frans voor beginners
    leuk jong dat meisje

  2. Peter zegt:

    Hahahaha. Zeg Epie is dat een aardje naar de maatje?? ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  3. irry zegt:

    hey; leuk log heb je. lees vandaag pas voor t eerst, maar kom zeker nog s terug!
    scheelt misschien dat ik ook 2 kids heb van 10 en 8, heel herkenbaar dus ๐Ÿ˜‰

  4. Emmelinda zegt:

    @epie en Peter; grinnik…maar ze heeft het niet van mij hoor 8) ๐Ÿ˜‰

    @irry; Dan zie ik je heel graag terug!;)

  5. Jaap zegt:

    schitterend zeg ๐Ÿ˜€

    dat zet je weer es op je andere been… ๐Ÿ˜‰

  6. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…zeg dat wel…en zo gaat dat de hele dag. Ik huppel wat af op deze manier hihi;)

  7. femke zegt:

    ach ja,spaart je weer geld uit voor de sportschool haha *grinnik*

  8. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dat is helemaal waar;) hahaha

  9. cathleen zegt:

    ging wat verkeerd
    leuke log
    doeiiiiiiiiiii
    cath

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

