Gevonden weblog

Het is eigenlijk de bedoeling om hier mijn eigen krabbeltjes tentoon te stellen maar zo af en toe vind ik een log waar ik zo om moet lachen.
De komende regels zijn dat ook niet van mij maar ik wil zo arrogant zijn om te zeggen dat ik ‘m wel zo had kunnen schrijven.

Nou vooruit, laat ik de boel niet ophouden; hier komt-ie:

“Had u dat ook?” Och hemeltje.. Had u dat ook? Dat toen u hoorde dat Balkenende en Donner graag hebben dat wij onze taal kuisen, u heeeel even dacht… Oh Krijg lekker de vinkentering stelletje uit de mottenballen gehaalde godgeklaagde slappe excuses voor overheidsfunkties bekledenden met slecht zittende pakken, want ik mag toch godverdomme in deze tering tyfus maatschappij zelf wel weten of ik iemand voor een hoerenjong uitmaak dat te lang in de baarmoeder is blijven zitten omdat z’n moeder hem ook niet wilde vanwege zijn lelijke cholerakop en z’n aggenebes thyfus vader met fucking alcohol probleem? Of zie ik dat verkeerd? Ben ik blind voor hun protest? Ik dacht ’t niet. Ik zie met lede ogen aan dat mijn mongoliede, door z’n hoeven gezakte dikke overbuurman altijd voordringt bij de bakker. Een half wit. Een half wit?! Van welke kolere kut planeet kom jij neer gepleurd? Je moet je bek houwe mongool! Opzouten met je kutbroodje! Ga lekker naar dat lelijke gedrocht met open tbc van een wijf van je! Hup! Optiefen, Bassie! Krijg het zuur met die aftandse door de smurfendrek getrokken en met frituurvet overgoten kraterkop van je! Alsof je nog niet genoeg gegeten hebt?! Zo! Hehe.. poeh!

Dit gedacht hebbende vrees ik echter dat ze gelijk hebben.

Iemand een Bassie noemen is… welnu, onvergeeflijk.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Gevonden webloggen. Bookmark de permalink .

0 reacties op Gevonden weblog

  1. Emmelinda zegt:

    Oke, oke…jullie hebben gelijk. Zoveel zou ik nooit vloeken hahaha 8)

  2. Peter zegt:

    Pfff, Emmedinges wat doe je me nu dan aan joh? Moet ik daar mijn hele woordenboek gaan zitten herschrijven omdat jij zonodig even een potje moest gaan zitten vloeken en tieren. Trek je toch niets aan van die gedrochten in Den Haag dat doet al niemand meer. We hebben toch een leuke deal met ze gemaakt, eens in de vier jaar mag jij je hol uit en voor de rest hou je je koest. En ja er is er altijd een die denkt dat die het slimste jongetje van de klas is en dus zijn rotkop boven het maaiveld mot uitsteken maar dan komen wij de burgers even langs en geven hem een tik op zijn muil en hakken in het ergste geval die rotkop eraf. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  3. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ach ja ik weet het ook allemaal niet meer wat ze daar uitspoken in Den Haag. Wat ik wel weet is dat ik die log zo grappig vond. Niet vanwege die scheldwoorden overigens maar vanwege de stijl…dus dat je eigenlijk een heel ander einde verwacht en dat er dan zo’n droge zin onder staat….HEERLIJK vind ik dat.

    Het mooiste is dat de persoon die het geschreven heeft Georgina Verbaan is! Juist! Die met die grote…eh…ogen 8) ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  4. Peter zegt:

    Hahaha, ogen?? Ookal last van de zwaarte kracht?? Ja ik snap de opzet van het logje en ze heeft het niet slecht gedaan voor een actriese. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  5. Emmelinda zegt:

    Hihi volgens haar beweringen is het gewoon VET hahaha. Niet opgepompt…gewoon vet. Ach kan mij het schelen. Dat ze toch blij er mee is;)

    Vond ik dus ook. Ik stond…eh zat…er wel van te kijken eerlijk gezegd. Als ik haar op tv hoor babbelen krijg ik kippevel…dus dit is verdacht hahaha 8)

  6. Peter zegt:

    Tja ik weet het echt of nep en het zal mij ook worst wezen. Zij mot slepen met die grote kogels en niet ik. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  7. Emmelinda zegt:

    Ja arme rug van haar! Brrrr. En nou heeft ze ook mooie fotootjes voor in het boek voor later hahaha;)

  8. Emmelinda zegt:

    Maar ja, Jort wil vast wel helpen dragen hihi;)

  9. Peter zegt:

    Hahahaha, ik zie hem al lopen met die dingen over zijn schouwders en zij zeggen ja schatje jij wilde grotere borsten. ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜€

  10. Emmelinda zegt:

    Giechel…het is dat zij zegt dat ze echt zijn anders is het zijn eigen schuld. Zij had schulden dus een vergroting zal ze nooit kunnen financieren…dat kwam dan bij hem uit eigen zak. Dus dan moet ie leren leven met de gevolgen hahaha;)

  11. Peter zegt:

    Nou je zult maar zulke grote ballen in je zak hebben, pfff moet daar niet aandenken. ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜€

  12. Emmelinda zegt:

    Whaahaa nou daar heb ik wel eens een foto van gezien. Maar goed, die man had ook een of andere vage aandoening. Smerig joh….al hoefde ie geen skippyballen meer te kopen hahaha;)

  13. Peter zegt:

    Nou zou ik toch wel doen hoor want het is zeer pijnlijk om op je eigen ballen te moeten rond huppen. ๐Ÿ˜›

  14. Emmelinda zegt:

    Ja dat geloof ik graag. De kids zijn nu wat groter maar eerst hadden ze zo’n lengte dat ze steeds tegen Marc aanliepen en oeioei dan kon ie wel jodelen;)

  15. Peter zegt:

    Hahahaha, mijn oudste sprong pas geleden bij mij op schoot en dat was ook jodelen zeg toen ik haar knie in mijn kruis kreeg. Kreeg daarna trouwens wel gelijk mijn jodel diploma. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  16. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…maar wat dat betreft weten ze mij ook goed te raken…au ๐Ÿ˜ฆ .

  17. Peter zegt:

    Grinnik…. mijn jongste dochter heeft ook een leuk spelletje bij mijn vrouw, ze klimt wel eens tegen haar op en pakt mijn vrouw dan vast bij haar borsten net bij haar tepel gebied. ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜›

  18. Emmelinda zegt:

    Whaahaaa jouw dochter ook al? Mijn jongste heeft dat soort geintjes ook. Soms denk ik dat ze teveel naar mannen kijkt…dan knijpt ze me net zo hahaha;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

