Kerststuk

En nou hopen dat deze kerstkrans snel verwelkt
Of is dit mistletoe? Dan mag je eronder kussen he? hahaha

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Kerststuk

  1. Peter zegt:

    Uhm, wat is dit?? Is dit nu Marc ๐Ÿ˜€ of iemand die je stiekum aanbid. Ik ben het zeker niet want ………. Hij heeft het wel heet geloof ik want hij glimpt helemaal van het zweet. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik ik zou niet weten wie het is maar goh nou je het zegt…hij glimt wel verschrikkelijk he? Het was me nog niet opgevallen…ik hou zo van de natuur he dus bleven mijn ogen staren naar dat prachtige boeketje whaahaaa 8)

  3. Peter zegt:

    Ja, ja boeketje, je zult wel benieuwd zijn naar wat daar acht zit. Is hij groot of is hij klein. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ Ik hou ook van de natuur maar niet van deze ๐Ÿ˜› .

  4. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja ik wil wel zien wat er achter zit. Daarom ga ik zitten wachten tot het boeketje verdord is hahaha…

  5. Peter zegt:

    Hahaha, kun je wachten tot je een ons weegt vrees ik want dit is een foto maar dat wist je natuurlijk al dus lekker fantaseren. ๐Ÿ˜‰

  6. Emmelinda zegt:

    *schrik* een foto? Tjemig…heb ik weer ๐Ÿ˜ฆ . Maar goed, ik heb een fotobewerkingsprogramma…misschien bewerk ik de foto gewoon hahaha;)

  7. Peter zegt:

    Hahaha, slimpie dat je er bent.hahaha ๐Ÿ˜€

  8. Emmelinda zegt:

    Ja goed he? hahaha;) Kan ik zelf kiezen wat ik er op zet. Misschien wel een smurf hahaha;)

  9. Peter zegt:

    Ja, ja zeker een smurf met een grote neus. ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜€

  10. Emmelinda zegt:

    Giechel…ja heppie um door:) hahaha 8)

  11. Peter zegt:

    Ja het kwartje “shit weer dat klote kwartje” was gelijk gevallen hoor. ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜›

  12. Emmelinda zegt:

    Giechel…niet zo mee smijten hoor, met die kwartjes…nog maar driehonderd jaar en dan zijn ze misschien flink geld waard hahaha;)

  13. Peter zegt:

    Haha, ik heb 10 kwartjes die nu al grof geld waard zijn. Een aantal ervan zijn vierkant. ๐Ÿ˜‰

  14. Emmelinda zegt:

    Had je een slijptol uitgeprobeerd?;)

  15. Peter zegt:

    Nee ik heb niet de slijptol uitgeprobeerd maar zo zagen die dingen er heel vroeger uit. ๐Ÿ˜‰

  16. Emmelinda zegt:

    Heb je wel eens opgezocht wat ze op het moment waard zijn?

  17. epie zegt:

    sorry dit onderwerp spreekt me minder aan
    en laat in godsnaam die misletoe zitten

  18. epie zegt:

    en volgens mij is ie door dat prikkelend onkruid niet meer te pruimen

    dames

  19. Peter zegt:

    @Epie. Hahahaha, mag van mij ook als ik worst wil zien kijk ik wel even bij mezelf of in de koelkast want daar ligt ook worst van de hema. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  20. Emmelinda zegt:

    Mmmm DA’S lekker! Stom he; die was niet eens goed getest bij de consumentengids. BELACHELIJK! Iedereen zweert toch bij de HEMA-worst?

  21. Peter zegt:

    Nou ik in ieder geval wel ja, is beter dan die rotzooi van Unox waar de meest verschikkelijke dingen ingaan. Ik heb daar ooit eens twee dagen gewerkt. ๐Ÿ˜‰

  22. Emmelinda zegt:

    Dat zal wel net zoiets zijn als in de fricandel neem ik aan? Jakkes, en die worst van Unox is echt goor. Dat smaakt naar niks.

    Ik ga maffen;) Ik wens je voor strakkies welterusten! ๐Ÿ˜€

  23. epie zegt:

    die hema worst is die van de directeur ????

  24. Peter zegt:

    Ik zal niet in detail treden maar het was niet fris. Weltrusten allemaal. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  25. Peter zegt:

    @Epie. Hahaha, nee die is niet van de directeur want dat lijkt me pijnlijk voor hem. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  26. Emmelinda zegt:

    @Peter; het is maar goed dat we van de meeste dingen niet weten hoe die tot stand gekomen zijn enzo want ik heb ook wel eens gore verhalen gehoord van aardbeienjam;)

  27. Peter zegt:

    Maak daar dan een logje van ben reuze benieuwd. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  28. Emmelinda zegt:

    Grinnik…daar zal Flipje niet zo blij mee zijn vrees ik;)

  29. Peter zegt:

    Haha, flipje is dood so come on. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  30. Peter zegt:

    Hee Emmelinda wanneer zet jij je linkjes weer op je log mis dat een beetje. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  31. epie zegt:

    vind emmelinda maar rustig vandaag , zou ze in retraite zijn

  32. Emmelinda zegt:

    @Peter; Jaaaaa goed idee! Ik heb ze er toen af gehaald omdat jullie zo lastig gevallen werden. Gelukkig heb ik die plaatjes nog ergens opgeslagen;)

  33. Emmelinda zegt:

    Ze staan er weer;)

  34. Peter zegt:

    Hoera ze zijn er weer!! ๐Ÿ˜€ Kan ik ook weer even kijken bij jou log vriendjes en vriendinnetjes ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  35. Tiepisch zegt:

    ๐Ÿ™‚ Leuk leuk leuk!!! ๐Ÿ™‚

    En wat er achter zit zal me een worst zijn! ๐Ÿ™‚

    Fijne woensdag!

    Liefs, Mi.

  36. Emmelinda zegt:

    @Peter; Hihi volgens mij ken je er al een heleboel van;)

    @Tiepisch; Hahaha ja dat zal inderdaad een worst zijn;) 8)
    Jij ook een fijne woensdag!

  37. epie zegt:

    jingle bals jingle balls jingle overal , happy christmas

  38. epie zegt:

    wat je met die ab dingen al niet klaarkrijgt
    tja en de zonnebank is wat te kort , gebruit ie de gezichtsbruiner ?

  39. Emmelinda zegt:

    Ik vrees dat de olie op was hahaha

  40. Peter zegt:

    De olie op? jammer iki had net zo’n zin in een gebraden kippenborstje. ๐Ÿ˜€

  41. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dan ga ik wel effies naar de buurtsuper;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

