Met respect gedumpt

In de supermarkt hangen bij de kassa’s de oranje armbandjes.
Dat ze als warme broodjes over de toonbank gaan is op het parkeerterrein te zien.

De armbandjes zitten namelijk in een doorzichtig plastic zakje. Dat wordt losgerukt van het armbandje bij het verlaten van de winkel om zo snel mogelijk het respect te kunnen tentoonstellen. Vervolgens laten sommigen achteloos het zakje op de grond vallen, enkele meters voorbij een vuilnisbak.

Tja…respect voor je medemens is in….

Maar waar is nou ineens het respect voor ons milieu gebleven?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op Met respect gedumpt

  1. jolanda zegt:

    tja dat is helaas ver te zoeken jammer genoeg ๐Ÿ˜•

  2. Emmelinda zegt:

    Moeten we ook maar eens een armbandje voor verzinnen he;)

  3. epie zegt:

    ach volg ge woon de bruine zakken op straat en je komt net als bij klein duimpje weer bij mac donalds.

  4. Emmelinda zegt:

    Ja hihi die stomme zakken vonden we hier regelmatig in de tuin. Nee niet van ons. Wij komen daar zelden.

  5. epie zegt:

    zelden is een relatief begrip , kan voor de een twee keer per week zijn
    en voor de ander een keer per jaar. hihihi
    is dat wel goed voor de kinderen zelden naar mc Donalds ???

  6. Emmelinda zegt:

    Ja klopt. Maar voor ons is het dus echt bijna nooit. De kids komen niks te kort hahaha…die krijgen ergens anders LEKKER voer hahaha. En voor die speledingetjes uit de happy meal loop ik wel eens naar binnen als ik weet dat ze die dolgraag willen hebben. Dus twee happy meals zonder meals hahahaha;)

  7. epie zegt:

    kaqn wel zien dat je uit een handelsfamilie komt

  8. Emmelinda zegt:

    Whaahaa alleen niet op mijn bankrekening;)

  9. epie zegt:

    iedere familie heeft zijn arme tak , dat hoorde je nog uit de memoires vab bernhardt

  10. Emmelinda zegt:

    Ja ongelooflijk. Maar zelfs met die arme tak is het goedgekomen;) hihi

  11. epie zegt:

    nou ja een moet er zingen voor de kost en de ander kletst bomen
    weer gezond

  12. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…en het mooiste is dat we er nou, dankzij Bernhard, nog twee “prinsesjes” bij gekregen hebben. Is mooi want op die andere was ik wel uitgekeken hahaha;)

  13. Peter zegt:

    Ik kreeg van de Edah een reclame folder via de e-mail met daarin de aankondiging dat zij ook die bandjes verkochten. Ik hun schrijven dat zoiets niet thuis horen. Krijg ik een mailtje terug dat ze er een voor mij een gereserveerd hebben die ik gratis kan afhalen. Ik ga hem niet halen overigens want je weet hoe ik over die dingen denk. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  14. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa je meent het. Dus die zou je nog gratis kunnen krijgen ook alleen al door te mailen? Hahaha. Nou ja, ik mot ‘m niet al kreeg ik er geld bij. Alhoewel…ligt eraan hoeveel het schuift…hahaha. Nee serieus…ik hoef die dingen ook niet.;)

  15. Peter zegt:

    Hahaha, geld toe zul je waarschijnlijk niet krijgen maar ik heb ook beleeft bedankt.;);)

  16. Emmelinda zegt:

    Jammer eigenlijk dat je er geen geld op toe krijgt…zou wel respect voor mijn portemeja opleveren;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

