Mijn voornemens voor 2005

.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

0 reacties op Mijn voornemens voor 2005

  1. IkEcht zegt:

    Ha een mooi wit (geel) blaadje om te beschrijven met allerlei voornemens voor die tijd.. maar wel vooral dingen doen als blijven ademen en zo hoor, maak het jezelf niet te zwaar ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi ja zo kun je het ook zien;) Het is eigenlijk meer omdat ik geen voornemens meer maak. Het komt er vaak toch niet van hihi en daarbij zou ik ook niet weten wat ik er neer moest zetten;) Niet dat ik denk dat ik perfekt ben zo hoor maar gewoon omdat ik per direkt dingen wil doen en niet pas in 2005;)

  3. epie zegt:

    ja aardig zijn tegen de buren kun je gewoon niet langer als 5
    minuten vol houden.
    totdat die zevenklapper tegen je ruit dendert

  4. Peter zegt:

    Mooi Emmelindtje, ik doe ook niet mee aan die onzin. Je moet gewoon doen waar je zin in hebt en wat jou het beste op dat moment lijkt.
    @Epie. Heb jij ook al van die buren?? ๐Ÿ˜€

  5. epie zegt:

    ja peter en omdat k geen tijd heb voor tuintjes ergeren ze zich rot
    aan mijn onkruid en omdat mijn onkruid van mij is gaat het ze geen sodemieter aan . uit

  6. Jaap zegt:

    ik neem me bij deze voor
    om ook geen voornemens te nemen! ๐Ÿ˜€

  7. Emmelinda zegt:

    @epie; Tja en dan heb ik ook nog eens zoveel buren hahaha…wat een bofkont ben ik he;)

    @Peter; Juist! Jij snapt dat! Al die stome voornemens…wat komt er nou van uit? En als je iets wilt moet je het meteen doen. Anders komt het er toch niet van;)

    @Jaap; Goed zo Jaap, zo hoor ik dat graag! Join the club;)

  8. IkEcht zegt:

    Tja geen voornemens is wel een mooie. Als je dan maar wel echt je voornemens, op het moment dat je ze krijgt (en dus niet artificieel neerkalkt op 1 januari of zo) ten uitvoer gaat brengen. Dat ontbreekt er bij zovelen (incluis mezelf) toch nog wat te vaak aan.

  9. Tiepisch zegt:

    Ik ben het totaal met je eens! Als je iets wilt doe het dan meteen en niet omdat er een nieuw jaar aanbreekt! Zo’n MEGA onzin!!! ๐Ÿ™‚

  10. Emmelinda zegt:

    @IkEcht en Tiepisch: Ja dat is wel de kunst om er dan ook daadwerkelijk meteen mee te beginnen. Van uitstel komt vaak afstel. Maar wat ik ook vind is dat het (maar dat is persoonlijk) niet ECHT is als je op 1 januari stopt met roken. Dan doe je het samen met een heleboel anderen (is ook een stimulans natuurlijk) en dan is het nog niet iets dat helemaal uit jezelf komt, snap je wat ik bedoel?;)

  11. Peter zegt:

    Epie. Groot gelijk heb je, het is jou onkruid en bovendien onkruid kan ook heel erg mooi zijn. Ik heb hier ieder jaar een stukje onkruid waar een van de mooiste bloempjes in groeien daar kan al die dure sierzooi niet tegen op en het bloeit de hele zomer. Hoezo onkruid, ze zijn zelf onkruid. ๐Ÿ˜‰

  12. Emmelinda zegt:

    @Peter; Daar wil ik me even inmengen, in jullie gesprek hihi want je hebt helemaal gelijk. Ieder voorjaar heb ik de tuin volstaan met roze bloempjes. Het is echt onkruid en het woekert als een gek. Maar het is zo mooi! Het past niet bij de rest van de planten maar ach, ik ben toch mijn eigen tuinarchitect? hahaha. Na mei trek ik het uit omdat het uitgebloeid is en dan heeft het zich door het zaad op de grond alweer klaargemaakt voor volgend jaar. Lekker gratis en oooo zo mooi;)

  13. epie zegt:

    ooit een voortuintje gezien vol met gele dotters , prachtig echt waar
    en daarvoor een zee van paardebloemen , met die pluizenbollen later

  14. Emmelinda zegt:

    Daar heb ik leuke herinneringen aan. Haha nee geen conceptie van Michelle maar een veld vol paardenbloemen toen ze een jaar of drie was. Wat heeft ze rondgerend! Zo blij als ze was. Ik was eventjes gestopt (met de fiets) om haar te laten rennen…hahaha en dat deed ze! Ze heeft het er nog over, kun je nagaan! ๐Ÿ˜›

  15. epie zegt:

    ja kinderen slapen langs de autoweg op urine gras ook zoiets

  16. Emmelinda zegt:

    Whaahaa rare kinderen heb jij hoor 8)

  17. Peter zegt:

    Tja ik ben blij dat je het zelf zegt Emmelinda, maar goed mijn zusje ging ooit eens (toen ze twee jaar was) in een koeienvlaai zitten en ik sliep 15 jaar geleden in een wachtruimte van de NS. ๐Ÿ˜‰

  18. Peter zegt:

    Hier zij weer hoor, mot er weer met de grote snuffert tussen komen ๐Ÿ˜€ . GEINTJEHUUUUH!!!! Nee je hebt helemaal gelijk Emmelinda. Volgens een oud boekje dat ik van mijn vader heb geรซrft zijn een heleboel plantjes die wij nu aanzien voor onkruid helemaal geen onkruid. Heel veel plantjes hebben een functie. De een is goed tegen mieren en weer een ander zorgt met zijn grote wortels voor een beetje losse aarde en weer een ander zorgt ervoor dat je minder last hebt van wespen.;);)

  19. Emmelinda zegt:

    Haha in een koeienvlaai? Whaahaaa dat moet gestonken hebben!
    Maar ja zo’n wachtruimte bij de NS stinkt ook hahaha…alhoewel…dat valt tegenwoordig (tegenwoordig? ja oma;) hahaha) ook heel erg mee.

    Dat is dus wat ik me vaker afvraag. Waar ligt de grens als je het om onkruid hebt? Het is allemaal natuur, in eerste instantie groeiden die planten die we nou eervol behandelen ook gewoon in het wild. Net zoals onkruid. Dat iemand ermee begonnen is die onder te verdelen…tja daar kan de natuur niks aan doen.
    Er zit ook tussen de planten in het tuincentrum lelijk spul. Dat is natuurlijk persoonlijk maar toch he;)
    Wat je vertelt over de functies van die plantjes moesten ze bij programma’s als Eigen huis in Puin toch ook maar eens belichten he?;)

  20. Jaap zegt:

    ben ik het helemaal mee eens! We moeten eens een nieuwe verdeling gaan verzinnen! 8) Wat dacht je van:

    onkruid de gehele plantenwereld
    offkruidalles wat niet plantaardig is…. ๐Ÿ˜€

  21. Emmelinda zegt:

    Jaaaaaaa goh wat ben je briljant! DAT is de oplossing ๐Ÿ˜€

  22. Peter zegt:

    @Jaap. Helemaal mee eens.
    @Emmelinda. Eigen huis in puin?? ๐Ÿ˜€

  23. Emmelinda zegt:

    Hihi ja dat is mijn variant van Eigen huis en tuin;) hahaha…als al die zogenaamde klussers (de categorie met twee linkerhanden dus he) gaan klussen krijg je vast een gevalletje nazorg. Dus Eigen huis in puin;) hahaha

  24. Peter zegt:

    Ik snap het ja. Hoe is dat bij jou eigen kereltje, ook eigen huis in puin als die gaat klussen of ik weet wat ik doe type. Volgens mijn pleegmoeder heb ik goude handjes “laat de belasting het maar niet horen”:D en gezien alle kasten en andere soort meubelen die ik heb gemaakt gaat het bij mij redelijk en zeker geen huis in puin al weet je het met mijn huidige huis maar nooit. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜›

  25. Emmelinda zegt:

    Wow dat is echt heel fijn als je alles zelf kunt he? Dat scheelt een boel poen aan derden. En je kunt er supertrots op zijn. Dat is leuker dan een standaard IKEA-inrichting die ze in de halve wijk hebben;)

    Hier gaat dat ook prima. Marc kan heel technisch denken en ook praktisch. Ik heb dat zelf ook dus we vullen elkaar prima aan als er eentje een steekje laat vallen hihi;)

  26. Peter zegt:

    Zo is het bij ons ook ja. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰ Ook met dat vullen ๐Ÿ˜› .

  27. Peter zegt:

    Hahaha, naughty girl. ๐Ÿ˜›

  28. Emmelinda zegt:

    Whoehaaa ik schrijf(bijna) niks maar je weet al wat ik bedoel zeker? hahaha;)

  29. Peter zegt:

    Je kent me toch? Ik kijk niet voor niets in een spiegel.;);)

  30. Emmelinda zegt:

    Whaahaa, leuk he; die spiegels;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

