(Vr)eten op aarde???

Mijn dochters hebben een vreemde manier gevonden om de kerst te vieren.
Hun magen waren namelijk zwaar overwerkt. Niet vanwege allerlei lekkere hapjes maar vanwege een ijverig virus.

Michelle begon zaterdagmorgen aan het omgekeerde kerstritueel. In plaats van zich vol te laden met hapjes, deelde zij haar maaginhoud met de wcpot. Die spoelde alles dankbaar weg. Halverwege de avond werd ze beter.

Stef wilde hierin geen spelbreker zijn en eiste vandaag de aandacht op. Nou ja…de hele dag was er niks zichtbaars aan de hand. Ook de wc vroeg zich af waar zijn lekkernij bleef.
Pas op het moment dat we de deur achter ons dichttrokken om lekker elders te gaan uit eten vond Stef het tijd om de aandacht op zich te vestigen.

Haar hele maaginhoud werd geleegd en tentoongesteld op de grond.
Ik weet niet wat het is hoor maar ze vatten soms de dingen wel errug letterlijk EN figuurlijk op…

…volgend jaar hebben wij het niet meer over “vreten OP aarde”

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2004. Bookmark de permalink .

0 reacties op (Vr)eten op aarde???

  1. Chr!s zegt:

    Ik hoop dat de maagjes weer beter zijn. En jullie toch nog een fijne kerst hebben gehad. Liefs Chr!s

  2. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Chr!s. We zijn toch gaan uit eten en dat is goed gegaan. Ze slapen nu…dus waarschijnlijk hebben we het ergste gehad;)

    Liefs,
    Ikke

  3. Peter zegt:

    Arme kindertjes en al die klote virussen ook tegenwoordig. Hier worden we al twee maanden geteistert door een soort van griep virus dat maar niet wil doorzetten. Wel pijn in je strot en verkouden maar verder komt het niet. Ik hoop dat je kids zich weer beter voelen want dat is natuurlijk niks he met kerst. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  4. Emmelinda zegt:

    Pfff dat is helemaal niks; wanneer een virus niet doorzet. Ik hoop dat het er bij jullie ook snel uit is want zo is dat ook niks.
    Hier kwam het totaal onverwachts. Steffie heeft hele rode wangetjes vandaag maar ze is niet hangerig ofzo….kvinutzosjielug ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰

  5. Tiepisch zegt:

    Het virus is deze kant opgewaaid… Hier in de omgeving van Rotterdam is ie nu… ๐Ÿ˜ฆ

    Hoop dat het met de meisjes nu beter gaat?!
    Tisooksowsielug!!!
    Lieve groetjes, Mi.

  6. Sassefras zegt:

    Ik hoop dat het met de meiden inmiddels weer beter gaat ๐Ÿ˜‰ en dat ze jou niet hebben aangestoken

  7. Emmelinda zegt:

    @Tiepisch; Ai….ik hoop dat het jouw voordeur overslaat?
    Het gaat hier al een stuk beter. De wc draait geen overuren meer;) Ziet er dus al stukken beter uit;)

    Liever groetjes trug ๐Ÿ˜€

    @Sassefras; Het gaat gelukkig al een stuk beter. Ze hebben allebei weer praatjes;) Ik ook, dus volgens mij heb ik deze keer weer geluk gehad;) hahaha

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

