Ik wens jullie allemaal een……*

Een hele fijne oudjaarsavond, een superfijn nieuw jaar en dat al jullie wensen maar mogen uitkomen!!!!

*Behalve Sander, maar die weet wel waarom:(

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

0 reacties op Ik wens jullie allemaal een……*

  1. Peter zegt:

    Emmelinda niet doen, niet na trappen. Jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar en niet huilen ik kom je nog bezoeken hoor. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Jippieeeeeeeeeeeeeee, dat bericht doet me goed;) ๐Ÿ˜€

  3. Peter zegt:

    Huh, dat wist je toch al. ๐Ÿ˜‰

  4. Emmelinda zegt:

    Yep…maar zoiets kun je niet vaak genoeg uitroepen hahaha;)

  5. Peter zegt:

    Oke jij je zin, ik kom je nog vaak bezoeken. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  6. Emmelinda zegt:

    Jippieeeeeeeeeeeeeee, dat bericht doet me goed ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  7. Emmelinda zegt:

    *giechel*

  8. Peter zegt:

    Hahaha, het blijft lachen met jou he nachtbrakertje. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  9. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja pfff eigenlijk moet ik er zo in maar ik heb nog helemaal geen slaap ๐Ÿ˜•
    En jij?

  10. Peter zegt:

    Slaap wat is dat? Ik ben nog wel op tot een uur of vijf denk ik. Drie a vier uur slaap krijg ik sinds de zomer niet meer. ๐Ÿ˜‰

  11. Peter zegt:

    Leuk overigen dat je ons allemaal een sterretje wenst “zie linker kant onder logs”. ๐Ÿ˜‰

  12. Emmelinda zegt:

    Ik slaap net ietsjes meer. Scheelt niet zo ongelooflijk veel. Maf is dat he? Maar ja, ben altijd een nachtbraker geweest;)

    Grinnik…ja ik ben gul he…wens iedereen een sterretje hahaha. 8)

  13. Peter zegt:

    Kijk zo even bij Lianne die is ziek geweest met de kerst de lieve schat. Ga zo mijn laatste logje(s) schrijven en dan is het voorlopig over en uit voor mijn in weblogland maar ik kom jou nog regelmatig bezoeken hoor. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  14. Emmelinda zegt:

    Ja ik zal zo eens even kijken. Ik ben zelf gisteren ziek geweest en vandaag draaide de wereld ook nog 3x zo hard hihi…maar je ziet het…ik kan weer computeren; dus ik ben haast weer beter;)

    Ennuh….ik blijf blij dat je regelmatig langskomt! JOECHEI-JOEKELEIIIIIIII en ik ben ZOOOOO BLIJ ๐Ÿ˜€

  15. Peter zegt:

    Zo mijn laatste logje is klaar. Prettige jaarwisseling en heel erg veel liefde en gezondheid voor jou en je gezin in 2005. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  16. Emmelinda zegt:

    Ha! Ik ga meteen ff kijken (was net al wezen spieken;)).

    Ik kan even niks orginelers verzinnen dan jou ook een prettige jaarwisseling te wensen en veel liefde en gezondheid voor jou en je gezinnetje…ach weet je wat? Wens ik jou een paar sneeuwballen erbij…grinnik;)

  17. Peter zegt:

    Zo jij durft als ik even niet kijk, een beetje met sneeuwballen lopen te gooien. Ze waren overigens allemaal lekker mis maar je bent wel sniekie zeg, ik zou een hartverzakking krijgen “slechte fundering”. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  18. Oliebol 88 zegt:

    Waarom die uitzondering gemaakt Emmy, JIJ gaf er deze draai aan (helaas) !
    Maar toch een hรฉรฉl goed 2005 voor jou.

    ๐Ÿ™‚

  19. Bert G zegt:

    Ik wens jou/jullie alle goeds voor 2005!
    Gr. Bert

  20. Emmelinda zegt:

    @Oliebol 88; Je weet drommels goed hoe de vork in de steel zit. Het had voor mij niet zo gehoeven. Maar ja leugenaars gaan hun eigen leugens geloven he…tsss. Maar goed, je hoort er nog wel van via de blauw jassen;)
    Ik heb in ieder geval een fantastisch 2005!

  21. Emmelinda zegt:

    @Oliebol 88; Als je nou eens op een gezonde manier zou kunnen praten, zonder te liegen zou ik nog bereid zijn om naar je te luisteren. Maar pfff…dat zal vast niet gaan.

  22. Emmelinda zegt:

    @Bert; Ik wens jou natuurlijk ook een fantastisch 2005! Maak er iets moois van! ๐Ÿ˜€

  23. ineke zegt:

    een geweldig 2005 gewenst voor jou ๐Ÿ˜€

  24. Emmelinda zegt:

    En natuurlijk ook een geweldig 2005 voor jou! ๐Ÿ˜€

  25. Peter zegt:

    I feel sad but you make happy so happy new year. ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ˜‰

  26. Emmelinda zegt:

    Oh Petertje toch, hoe kom ut? Mis je je weblog? Je kunt nog nieuw leven erin blazen hoor *hinthint* nee geintje…ik zal je er niet meer mee plagen. Ik begrijp je psies dus ik leg me er bij neer *boink* ๐Ÿ˜‰

  27. Peter zegt:

    Je bent een lieve mede logger en ik heb een verrassing voor maar die zie je zo wel in de mail. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  28. Emmelinda zegt:

    Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik heb het gezien en ik ben zoooooo blij hahaha. Ik heb meteen de boel verziekt, sollie, haal maar weg hoor, ik was een beetje blij geloof ik;)

    HAPPY NEWYEAR Petertjeeeeeeee! ๐Ÿ˜€

  29. Peter zegt:

    Hahahaha, soms ben je als een klein kind dat mag ik wel in je ๐Ÿ˜€ . Ben blij dat je blij bent. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜›

  30. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik, ben soms overenthousiast (ik word dan zo hyper hahaha)…als ik ergens dol op ben kan ik dat niet faken;) hihi. Ik ben graag een klein kind. Vooral omdat die zo openlijk kunnen laten zien dat ze blij zijn ๐Ÿ˜€

  31. Peter zegt:

    Precies jij weet hoe het moet. Als meer mensen zich eens wat vaker kind zouden voelen zou de wereld er een stuk beter uit zien denk je ook niet? ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  32. Emmelinda zegt:

    Jaaaaa (oeps, ga ik weer hahaha) dat roep ik dus ook altijd. Helaas is een glimlach- of meer- niet op recept verkrijgbaar…;)

  33. Peter zegt:

    Hmm, misschien een gat in de markt joh. Kun je toch nog rijk worden. Zeg weet je wat jij zou motte doen, even glimlachen en je zelf weer kind voelen. ๐Ÿ˜‰

  34. epie zegt:

    ja happy new year en zo te zien moeten jullie net op zijn of zijn jullie niet onder het dekbed geweest

  35. Emmelinda zegt:

    @Peter;Ja het is zo simpel…eigenlijk kan iedereen het. Zou je alleen niet altijd zeggen;)

    @epie; grinnik…ja we waren helemaal niet moe. Dus nog ff een uurtje pjoeteren….haha en tja…dat loopt al gauw uit he;)

  36. Peter zegt:

    @Epie. Ook de beste wensen voor het nieuwe jaar.
    @Emmelinda. Ik moet morgen naar een herfstpartij van de gemeente en als je dan ziet hoe die mensen “raadsleden” zich gedragen dan vraag je echt af hoe we ooit zover zijn gekomen. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  37. Fran & Mick zegt:

    Emm, ook van mij de allerbeste wensen!!! Dikke Kus ๐Ÿ˜€

  38. Emmelinda zegt:

    Dank je wel lieverd…ik had hierboven jou de beste wensen gedaan maar dan doe ik het hier ook nog een keer voor jou en je gezinnetje!
    *dikke kus*

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

