Asjemenou

Kun je je kids ook al niet meer met een gerust hart in het “brave” Van Dale-woordenboek laten neuzen hahaha

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Asjemenou

  1. Vlammetje zegt:

    staat dat er echt zo in? …….

  2. Emmelinda zegt:

    Ja echt…op internet. Heb ik net gevonden;) http://www.vandale.nl πŸ˜‰

  3. Vlammetje zegt:

    lekker dan zeg……Maar het klopt wel ;):D

  4. Emmelinda zegt:

    Ja maf he? Ik moest twee keer kijken of ik het goed gezien had hahaha. Ach ja, de tokkies komen er misschien ook wel in…als werkwoord ofzo hahaha;) πŸ˜€

  5. Vlammetje zegt:

    Hahahahahahahahaha……Wat ben jij nu aan t tokkieΓ«n? hahahahahahahahaha….

  6. Emmelinda zegt:

    ja grinnik ik tokkie nu ook…ik heb net mijn mond asociaal volgepropt;)

    Ik Tokkie…jij tokkiet, wij tokkieΓ«n, wij tokkieden, wij hebben getokkied. hmmm….tis wel ff wennen;)

  7. Peter zegt:

    Huh, hahahahaha, hoe kom je hier nu weer op of beter voor de ringbaard dragende mannen hoe kom je er vanaf, hahaha. πŸ˜€ πŸ˜‰

  8. Emmelinda zegt:

    Whaahaaa probeer Gillette eens? Niet te verwarren met Gilles de la Tourettes, grinnik;)

    Maareh…hoe ik er op kwam? Euh…ik zocht eigenlijk een einde voor een log. Iets met ring. Whatever. Dus keek ik even op Van Dale punt NL…whaahaa…maf he? Viel zowat van mijn stoel af hahaha 8)

  9. Peter zegt:

    Kan ik me voorstellen ja. Ik vind het wel een goeie. Hahahaha. πŸ˜€ πŸ˜€

  10. Emmelinda zegt:

    Ja te gek he? Ik ga toch eens kijken wat ik er nog meer kan vinden hahaha. Gelukkig had ik meteen een printje gemaakt voor op m’n weblog hahaha;)

  11. Peter zegt:

    Er zijn zoveel toespelingen op seks dat je het komende half jaar denk ik wel goed zit al kan ik er nu niet zo een bedenken maar ik ben niet echt helder meer. πŸ˜€ πŸ˜‰

  12. Emmelinda zegt:

    Ikke ook niet eigenlijk. Heb een beetje te lang zitten loggen vrees ik hahaha. Tja da’s de tol van een computerfreak;)
    Ik ga ook zo maffen denk ik…dan kan ik straks (na het slapen) weer fris aan de slag hahaha) πŸ˜€ πŸ˜‰

  13. Peter zegt:

    Truste en morgen weer lekker computeren. πŸ˜‰

  14. lianne zegt:

    is die uitleg van die ringbaard wel door van dale vertaald???of hebben de tokkies een duit in het zakje gegooid?? πŸ˜€ πŸ˜€

  15. Emmelinda zegt:

    @Peter; tis gelukt en nou mag ik weer lekker rammelen YEAH;) Heb jij ook lekker gemaft?

    @lianne; Whaahaa ja je zou het zo zeggen he? Je weet toch gewoon niet wat je ziet als je nietsvermoedend zoiets te lezen krijgt hahaha;)
    Ik kijk heel vaak op die site omdat het makkelijker is dan het woordenboek van zolder halen hihi;)

  16. epie zegt:

    tja bij kononnen stond vroeger ook achterlader en dat had nog eenn betekenis , moet je maar eens opzoeken

  17. Emmelinda zegt:

    Hihi ik zal eens kijken, wie weet wat er op die site staat;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

